یعلون: در هر جنگی با حزب‌الله مجبوریم با خطر موشک‌ها مواجه شویم

یعلون: در هر جنگی با حزب‌الله مجبوریم با خطر موشک‌ها مواجه شویم

خبرگزاری تسنیم: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: در هر جنگی با حزب‌الله مجبوریم با خطر موشک‌ها مواجه شویم که خطر بزرگی به شمار می‌آید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: در هر جنگی با حزب‌الله مجبوریم با خطر موشک‌ها مواجه شویم که خطر بزرگی به شمار می‌آید.

همچنین «ایال ایزنبرگ» فرمانده جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی فاش کرد که فرماندهی ستاد کل ارتش، سناریویی تحت عنوان «ترس و وحشت» از شعله‌ور شدن آتش جنگ آینده با حزب‌الله فراهم کرده است.

به‌موجب این سناریو حزب‌الله روزانه یک‌هزار و 500 فروند موشک به‌سمت اسرائیل شلیک خواهد کرد که بر اثر آن صدها نفر کشته و هزاران نفر نیز مجروح خواهند شد.

این سناریو بر این اساس تهیه شده است که حزب‌الله حدود 100هزار تا 130هزار موشک در اختیار دارد.

به‌نوشته روزنامه یدیعوت آحارانوت ژنرال ایزنبرگ همچنین جنگ آینده با حزب‌الله را بسیار خونین و دشوار برشمرده در عین حال تأکید کرد که اسرائیل می‌تواند در برابر آن مقابله کند زیرا جایگزینی به‌جز آن ندارد.

به‌نوشته این روزنامه جبهه داخلی اسرائیل نسخه‌هایی از این سناریوی جدید را برای رؤسای شهرداری‌ها و شوراهای محلی ارسال کرده است تا خود را برای جنگ احتمالی آماده کنند.

این ژنرال اسرائیلی گفت که به‌خلاف فرماندهان ارتش و مسئولان محلی، جامعه اسرائیل از خطری که از سوی حزب‌الله آن را در بر گرفته و در معرض تهدید قرار داده، بی‌خبر است.

یدیعوت آحارانوت افزود: بنابر اطلاعات رسمی که فرمانده جبهه داخلی فاش کرده است 27 درصد اسرائیلی‌ها در برابر حمله موشکی گسترده احتمالی وسایل دفاعی ندارند.

انتهای پیام/.*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان