کی‌روش: از دست دادن دو خبرنگار تراژدی غمناکی بود


کی‌روش: از دست دادن دو خبرنگار تراژدی غمناکی بود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی ایران گفت: از دست دادن دو خبرنگار اتفاق تاسف بار و تراژدی بسیار غمگینی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال پس از برگزاری اردوی اروپایی‌اش و برگزاری دو بازی دوستانه با شیلی و سوئد امشب به کشورمان بازگشت.

کی‌روش پس از بازگشت به ایران ترجیح داد صحبتی نکند و در جمع خبرنگارانی که در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور یافتند با اشاره به درگذشت میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی خبرنگاران خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز عنوان کرد: این اتفاق تاسف بار و تراژدی بسیار غمگینی بود که در این سفر رخ داد و دو نفر از دست اندرکاران رسانه و دو نفر ار کسانی که در 4 سال گذشته بارها آنها را دیده بودم قربانی این حادثه شدند.

وی افزود: از دست دادن این دو خبرنگار حادثه تلخی بود و از صمیم قلب به خانواده‌های آنها تسلیت می‌گویم. همه ما از این اتفاق بسیار ناراحت هستیم.

کی‌روش از صحبت درباره تیم ملی، بازی‌های دوستانه با شیلی و سوئد، بحث همکاری‌اش با فدراسیون و سایر مسائل مربوط به تیم ملی خودداری کرد.

همچنین پس از بازگشت تیم ملی گذرنامه کی‌روش ضبط و پس از حل مشکل و بعد از دقایقی به او پس داده شد. این مربی پرتغالی به دلیل مشکل مالیاتی از همراهی تیم ملی در روز اول فروردین محروم و پس از رفع مشکلش جداگانه عازم اتریش شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon