جزئیات آخرین اقدامات شهرداری تهران برای آماده‌سازی پارک جنگلی «یاس»


جزئیات آخرین اقدامات شهرداری تهران برای آماده‌سازی پارک جنگلی «یاس»

خبرگزاری تسنیم: معاون خدمات شهری شهردار تهران جزئیات آخرین اقدامات شهرداری تهران برای آماده‌سازی پارک جنگلی «یاس» را بیان کرد.

مجتبی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همه اقدامات لازم برای بهره برداری این پارک از صبح فردا صورت گرفته است. شرکت شهر سالم شهرداری تهران در این پارک مستقر شده تا نیازهای درمانی ضروری شهروندان را برطرف کند همچنین سازمان میادین میوه و تره‌بار نیز استقرار یافته‌اند و در 5 جایگاه توزیع مواد غذایی، صیفی‌جات و میوه‌جات را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: همچنین طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان فناوری و شرکت ارتباط مشترک شهرداری تهران، شرکت‌های ایرانسل، همراه اول و رایتل به‌صورت ویژه در پارک جنگلی یاس دستگاه‌های‌شان را نصب کرده‌اند و 1400 هکتار را تحت پوشش خود قرار داده‌اند و حتی تلفن‌های عمومی نیز نصب شده تا نیاز احتمالی شهروندان رفع شود.

معاون خدمات شهری شهردار تهران تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی نیز در این پارک مستقر شده‌اند، این در حالی است که همه ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی نیز در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند. نیروهای یگان حفاظت شهرداری نیز در این پارک مستقر شده‌اند و سازمان پسماند نیز کیسه‌های زباله را بین شهروندان توزیع خواهند کرد. نماز جماعت در 125 بوستان از جمله بوستان جنگلی یاس با حضور ائمه جماعات خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: این پارک ظرفیت بالایی دارد و تصورمان بر این است که با توجه به اینکه درباره این پارک اطلاع رسانی شده و کار جدیدی است مردم استقبال خوبی داشته باشند و فکر نمی‌کنم درباره ظرفیت با مشکل مواجه شویم. این در حالی است که امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، باربیکیو، آلاچیق، آب آشامیدنی و غیره ایجاد شده است.

عبداللهی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند از ساعت 5 صبح فردا در این بوستان حاضر شوند، گفت: از شهروندان می‌خواهیم نکات ایمنی را رعایت کنند زیرا شرایط این بوستان به‌گونه‌ای است که تپه‌های مختلف و شیبهای بسیاری در این بوستان وجود دارد، البته از گاردریل‌ها و نیوجرسی در برخی نقاط این بوستان استفاده شده است اما مردم باید به نکات ایمنی توجه داشته باشند.

وی افزود: همچنین از شهروندان خواستاریم مراقب فرزندان کوچک خود باشند و از شکستن درختان و روشن کردن آتش جلوگیری کنند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon