۱۰ تور گردشگری رایگان در البرز برگزار شد


10 تور گردشگری رایگان در البرز برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت: در نوروز امسال ۱۰ تور البرزگردی رایگان در استان البرز برگزار شده که ۴۰۰ نفر در این تورها شرکت کرده‌ و با جاذبه‌های استان آشنا شدند.

احمد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به نقاط گردشگری استان البرز، اظهار داشت: سد امیرکبیر، سد طالقان، کاخ شهرستانک، روستای برغان، روستای ورده، تکیه سپهسالار و روستاهای طالقان به ترتیب مهمترین نقاط گردشگری البرز هستند که بیشترین تعداد بازدیدکننده را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری تورهای البرزگردی در ایام نوروز، افزود: در نوروز امسال 10 تور البرزگردی رایگان در استان البرز برگزار شده که 400 نفر در این تورها شرکت کرده‌ و با جاذبه‌های گردشگری استان آشنا شدند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز خاطرنشان کرد: در این تورها از روستای برغان، ورده، جاده چالوس، اشتهارد، سدطالقان و دیگر روستاهای استان البرز بازدید شده است.

وی بیان کرد: امسال میزان بازدیدکنندگان از مناطق گردشگری البرز نسبت به سال گذشته بیشتر بوده و گردشگران بیشتری برای بازدید وارد این استان شده‌اند.

ترکاشوند با اشاره به تعداد بازدیدکنندگان از مناطق گردشگری البرز گفت: در مجموع 2 میلیون و 238 هزار و 700 نفر از 27 اسفند 93 تا هشتم فروردین‌ماه از جاذبه‌های گردشگری استان البرز بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon