تردد در محورهای درون‌شهری مازندران روان است


تردد در محورهای درون‌شهری مازندران روان است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز بازگشت مسافران نوروزی به شهرهای خود از دیروز، گفت: هم اکنون تردد در محورهای درون شهری مازندران روان است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های کنترل سرعت، تردد در محورهای بابل - آمل، قائم‌شهر - سوادکوه, قائم‌شهر - ساری و گزنک - آمل به صورت روان گزارش شده است.

وی افزود: تردد در محور کرج - چالوس به صورت روان بوده و هنوز محدودیت ترافیکی در این محور اعمال نشده است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد خودروها امروز در محور قائم‌شهر - بابل روان است، تصریح کرد: با توجه به ترددهای بالای درون شهری برای مسافران روز طبیعت، در این روز محدودیت ترافیکی در شهرهای استان اعمال شده است.

محمدنژاد به وقوع یک فقره تصادف شب گذشته در محور ساری - کیاسر خبر داد و گفت: همچنین محور چالوس در حوزه پل هچیرود شاهد وقوع یک تصادف بوده که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

وی با بیان اینکه تردد در هر سه محور مواصلاتی هراز، کندوان و سوادکوه روان است، افزود: محدودیت‌های ترافیکی از عصر امروز در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: محورهای ساری - قائم‌شهر، قائم‌شهر - ساری و فریدونکنار - بابلسر در ردیف پرترددترین محورهای 24 ساعت گذشته در کشور بودند، گفت: میزان تردد خودرو در این محورها به ترتیب شامل 40 هزار و 30، 37 هزار و 194 و 36 هزار و 215 خودرو بوده است.

مازندران دارای شش محور ترانزیتی هراز، سوادکوه، کندوان، رامسر، گلوگاه و کیاسر است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon