ابراز علاقه ساوتهمپتون برای جذب چیچاریتو


ابراز علاقه ساوتهمپتون برای جذب چیچاریتو

خبرگزاری تسنیم: بر اساس گزارش یک روزنامه انگلیسی باشگاه ساوتهمپتون به دنبال جذب مهاجم منچستریونایتد است که در حال حاضر به طور قرضی در رئال مادرید بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه «دیلی‌میرر» انگلیس گزارش داد رونالد کومان، سرمربی تیم فوتبال ساوتهمپتون انگلیس علاقه‌مند است تا خاویر هرناندس، مهاجم مکزیکی تیم فوتبال رئال مادرید را به ترکیب تیمش اضافه کند. سرمربی هلندی ساوتهمپتون معتقد است اگر این تیم موفق شد در جمع چهار تیم برتر فصل جاری لیگ برتر به کار خود پایان دهد چیچاریتو می‌تواند بر قدرت خط حمله ساوتهمپتون در رقابت‌های داخلی و اروپایی بیفزاید.

مهاجم تیم ملی فوتبال مکزیک که در ابتدای فصل جاری با قراردادی یک ساله به طور قرضی از منچستریونایتد به رئال مادرید ملحق شد اخیراً اعتراف کرد که نتوانسته جایی برای خود در ترکیب تیم تحت‌هدایت کارلو آنچلوتی پیدا کند.

در حال حاضر در کنار ساوتهمپتون تیم‌هایی همچون ولفسبورگ آلمان، استوک‌سیتی و وستهام از انگلیس نیز علاقه‌مند به جذب این بازیکن 26 ساله هستند که در فصل جاری در 20 بازی از رقابت‌های مختلف چهار گل برای سفیدپوشان مادریدی به ثمر رسانده است.

این خبر در حالی منتشرشده که اکثریت هواداران منچستریونایتد خواهان بازگشت چیچاریتو به اولدترافورد هستند و او را به رادامل فالکائو ترجیح می‌دهند که در فصل اول حضورش در جمع شیاطین سرخ که رو به پایان است، عملکرد قابل قبولی نداشته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon