قلی‌زاده: شایعات درباره شخصی بودن سفر مرحوم حجت‌الاسلامی صحت ندارد


قلی‌زاده: شایعات درباره شخصی بودن سفر مرحوم حجت‌الاسلامی صحت ندارد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با تسلیت درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی گفت: شایعات درباره شخصی بودن سفر این خبرنگار فقید صحت ندارد و وی از سوی خبرگزاری به مأموریت خارج از کشور رفته بود.

مجید قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن تسلیت درگذشت میلاد حجت‌‌الاسلامی و حسین جوادی اظهار داشت: متأسفانه در روزهای اول سال 1394 دو تن از بهترین خبرنگاران ورزشی را از دست دادیم، خبرنگارانی که یاد و خاطره‌شان برای همیشه در ذهن ما باقی خواهد ماند. این دو از زحمتکشان عرصه رسانه بودند و این ضایعه را به خانواده این دو عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: میلاد حجت‌الاسلامی خبرنگار خوشنام و متعهدی بود که از روز اول تأسیس خبرگزاری تسنیم در این خبرگزاری و در اداره کل ورزش مشغول فعالیت شد و از همان روز اول با توجه به سابقه خوبی که در عرصه خبرنگاری داشت شاهد تلاش و کوشش فراوان او بودم.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم گفت: مسئولیت‌پذیری، نوآوری و خلاقیت در کار خبر از جمله ویژگی‌های بارز مرحوم حجت‌الاسلامی بود. او در این مدت نشان داد که خبرنگار قابلی است و اعتقاد دارم هم‌اکنون جامعه رسانه از وجود یکی از بهترین‌های خود محروم شده است.

قلی‌زاده‌ تصریح کرد: مرحوم حجت‌الاسلامی در طول دوران حضورش در خبرگزاری تسنیم از طرف این خبرگزاری برای پوشش برخی رویدادها به مأموریت رفت که بارزترین آنها جام جهانی 2014 برزیل و جام جهانی هندبال 2015 در قطر بود.

وی افزود: وی در این مأموریت‌ها نشان داد که تا چه‌اندازه به کار خبر و تولید اخبار اختصاصی علاقمند است. خبرهایی که در جام جهانی 2014 در خبرگزاری تسنیم منتشر شد و همین طور گفت‌وگوی اختصاصی با گواردیولا در حاشیه مسابقات هندبال از جمله این کارهاست.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با رد برخی شایعات درباره سفر حجت‌الاسلامی به اتریش عنوان کرد: میلاد خبرنگار حوزه تیم ملی و فدراسیون فوتبال بود و با توجه به سفر تیم ملی به اتریش و سوئد به این مأموریت اعزام شد. او پیش از سفر اعلام کرد قصد دارد با توجه به برگزاری دیدار بارسلونا و رئال مادرید برای پوشش خبری این بازی به اسپانیا سفر کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت بازی ال‌کلاسیکو، خبرگزاری موافقت خود را با حضور مرحوم حجت‌الاسلامی در اسپانیا برای پوشش این دیدار اعلام کرده و تمام مراحل اداری جهت انجام مأموریت ایشان، مکاتبات با فدراسیون و ... انجام شده بود و شایعاتی که درباره شخصی بودن سفر نامبرده مطرح می‌شود بی‌پایه و اساس بوده و با اهداف و اغراض خاصی منتشر می‌شود.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلامی از طرف خبرگزاری به این مأموریت رفته بود و در این مدت اخبار، عکس‌ها و فیلم‌هایی از حاشیه دیدار بارسلونا و رئال مادرید برای خبرگزاری ارسال کرد.

وی گفت: پس از سقوط هواپیما پیگیری‌های لازم از سوی خبرگزاری تسنیم درباره این موضوع صورت گرفت و در نهایت روز پنجم فروردین خانم افخم در تماس تلفنی این خبر را تأیید کرد و پس از آن این خبر به‌صورت رسمی در خبرگزاری تسنیم منتشر شد. پس از این موضوع نیز افراد زیادی در تماس تلفنی این موضوع را تسلیت گفتند که از جمله آنها می‌توان به دکتر ظریف، محمدرضا صادق، مشاور رئیس جمهور، دکتر انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و مسئولان دیگر اشاره کرد.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم تأکید کرد: یاد و خاطره میلاد حجت‌الاسلامی همواره زنده است و امیدوارم خداوند روح این عزیز از دست رفته را قرین رحمت واسعه خود کند. ما برای تسلی دل و خاطر خود و اعضای محترم خانواده این دو عزیز از دست رفته مراسم یادبودی در روز دوشنبه 17 فروردین از ساعت 15 تا 17 در مسجد امام صادق(ع) تهران برگزار می‌کنیم و از همه مسئولان محترم کشور، مدیر عاملان، خبرنگاران محترم رسانه‌ها و مسئولان و شخصیت‌های ورزشی برای حضور در این مجلس دعوت به عمل می‌آوریم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon