شعار پیشرفت با اعتقاد به دین و استعدادهای کشور محقق می‌شود

شعار پیشرفت با اعتقاد به دین و استعدادهای کشور محقق می‌شود

خبرگزاری تسنیم: کاندیدای ریاست جمهوری در زاهدان گفت: شعار پیشرفت و ایستادگی با اعتقاد به دین، مردم و اعتقاد به آزادسازی ظرفیت‌ها و استعدادهای کشور محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سعید جلیلی دقایقی پیش در سالن ورزش امام علی (ع) زاهدان اظهار کرد: اعتماد به جوانان سبب آزاد شدن ظرفیت‌ها و استعدادها می‌شودکه نتیجه آن پیشرفت کشور است.

وی اظهار کرد: اگر امام(ره) توانست ظرفیت‌ها را به گونه‌ای آزاد کند که توانست کشور را در عرصه دفاع مقدس پیروز کند ما می‌توانیم این حماسه را در عرصه‌های کشاورزی، صنعت و خدمت به مردم ایجاد کنیم.

جلیلی اظهار کرد: شعار پیشرفت و ایستادگی با اعتقاد به دین، مردم و اعتقاد به آزادسازی ظرفیت‌ها و استعدادهای کشور محقق می‌شود. 

کاندیدای ریاست جمهوری افزود: نمایندگان ریاست جمهوری باید به گونه‌ای عمل کنند که اگر سال آینده صدایی ضبط شده آنها را پخش بکنند شرمنده مردم نشوند و ما نیز در عرصه خدمت به مردم بدون جانبداری و تنها بر اساس صلاحیت‌ها و شایسته‌سالاری قدم برداشته و در این راه هیچ حزب و حزب‌گرایی در کار ما نیست.

وی اظهار کرد: ایستادگی ملت ایران در مقابل 6 کشور قدرتمند دنیا تنها به پشتوانه حضور مردم در صحنه‌های حساس کشور است.

کاندیدای ریاست جمهوری افزود: امسال نیز مردم با حضور حداکثر خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت می‌کنند.

جلیلی اظهار کرد: امام توانست در 8 سال دفاع مقدس، ظرفیت‌ها را به گونه‌ای تقسیم کند که پیروز شویم و حاصل آن نیز اتحاد و همدلی و مدیریت بود.

کاندیدای ریاست جمهوری افزود: حماسه فقط منحصر به دفاع مقدس نیست، رئیس جمهور نیز می‌تواند با مدیریت مدبرانه خود در کشور حماسه ایجاد کند.

وی تاکید کرد: جوان سیستانی و بلوچستانی نه تنها به دنبال کار نباید باشد، بلکه باید کارآفرین باشد.

جلیلی افزود: اگر ما دولت را به یک ماشین بزرگ تبدیل کنیم این ماشین باید مردم را به اهداف و نیازها برساند، اما امروز شاهدیم که این ماشین هزینه‌هایش بیشتر از کارآیی است، سرعت آن کم است و آنقدر که برای آن هزینه می‌شود جوابگو نیست.

وی تاکید کرد: اینکه چرا امروز باوجود ظرفیت‌ها و منابع غنی کشور، بیکاری و فقر مردم را رنج می‌دهد به خاطر نبود مدیریت صحیح است، مردم ضمن اینکه قدردان خدمات ارزشمند نظام هستند، گلایه‌هایی در زمینه فقر و اشتغال دارند.

از نکات قابل توجه این است که در میان استقبال کنندگان از جلیلی حضور حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/م

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon