کمک خلبان «جرمن وینگز» در زمان سقوط هواپیما سرعت را افزایش داده بود


کمک خلبان «جرمن وینگز» در زمان سقوط هواپیما سرعت را افزایش داده بود

خبرگزاری تسنیم: بازرسان سوانح هوایی فرانسه اعلام کردند که کمک خلبان پرواز ۹۵۲۵ جرمن وینگز در زمان سقوط سرعت هواپیما را افزایش داده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، بازرسان امنیت و سوانح هوایی فرانسه در جریان بررسی دومین جعبه سیاه هواپیمای پرواز 9525 خطوط هوایی جرمن وینگز اعلام کردند که سرعت هواپیما در زمان سقوط توسط «آندریاس لوبیتز» کمک خلبان هواپیما افزایش پیدا کرده است و این مطلب احتمال اقدام به خودکشی وی را افزایش می‌دهد.

در بیانیه تیم تحقیق سوانح هوایی فرانسه آمده است که لوبیتز نخست هواپیما را در حالت خلبان خودکار در ارتفاع حدود 30 متری قرار داده و سپس هواپیما را با دستور افزایش سرعت متوالی در زمان سقوط تنظیم کرده است.

اعضای تیم بررسی سوانح هوایی اخیرا اعلام کردند که کمک خلبان به افسردگی شدید مبتلا بوده و چندین ماه به جلسه‌های روان درمانی مراجعه کرده بوده است.

هواپیمای مدل «ایرباس 320» جرمن وینگز در 24 مارس گذشته در حالی که با 150 سرنشین از جمله دو خبرنگار ایرانی از شهر «بارسلون» اسپانیا به سمت شهر «دوسلدورف» آلمان در پرواز بود به کوه‌های آلپ برخورد کرد و تمامی سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت