آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب ۵هزار نیرو امسال برگزار می‌شود

آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب 5هزار نیرو امسال برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به استخدام ۵هزار نفر در آموزش و پرورش گفت: این آزمون امسال برگزار خواهد شد.

خسرو نظری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:‌ طی مذاکره با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهور مجوز استخدام 5هزار نفر را در آموزش و پرورش کسب خواهیم کرد.

وی افزود:‌ این آزمون امسال برگزار خواهد شد و بر مبنای رشته و جنسیت مورد نیاز از متقاضیان ثبت نام به عمل آمده و آزمونی برگزار خواهد شد که مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای شرکتی نیز در اولویت هستند.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد:‌ جذب نیرو با برگزاری آزمون از متقاضیان انجام می‌شود و افراد پذیرفته شده در دو نیم‌سال از طریق دانشگاه فرهنگیان آموزش‌های لازم را برای کسب صلاحیت معلمی دریافت می‌کنند و مجدداً نیز به‌لحاظ حرفه‌ای بررسی شده و به تعدادی از آنها گواهینامه صلاحیت معلمی اعطا می‌شود.

نظری خاطرنشان کرد:‌ افرادی که موفق به دریافت گواهی صلاحیت معلمی می‌شوند در سال 95 وارد آموزش و پرورش می‌شوند. نیروهای جذب‌شده عمدتاً در مقطع ابتدایی و هنرستان خواهند بود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon