باقری: هیچ اطلاعی از لیست ورودی و خروجی پرسپولیس ندارم

باقری: هیچ اطلاعی از لیست ورودی و خروجی پرسپولیس ندارم

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ اطلاعی از لیست ورودی و خروجی باشگاه برای فصل بعد ندارم و خبرهای رسانه‌ها در حد گمانی‌زنی است.

کریم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد وضعیت خود برای ماندن در پرسپولیس گفت: با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و مشکلی هم برای ماندن در این تیم ندارم. به شخصه دوست دارم در پرسپولیس بمانم ولی اول باید تکلیف باشگاه مشخص شود. خیلی چیزها وجود دارد که به مذاکره برانکو و نژادفلاح مربوط می‌شود و ابتدا باید برنامه‌های کلی توسط این دو نفر بررسی شود. فعلاً که چیزی برای فصل بعد معلوم نیست.

وی در واکنش به انتشار لیست بازیکنان موردنظر تیم پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: معمولاً در فصل نقل‌وانتقالات، این عادت رسانه‌هاست که خبرهای مختلفی را منتشر می‌کنند. من هیچ اطلاعی از لیست ورودی و خروجی پرسپولیس ندارم در ضمن فکر نمی‌کنم برانکو هم تا به امروز تصمیمی در این خصوص گرفته باشد. چند روز بیشتر از آخرین بازی ما نگذشته است و فکر می‌کنم مروز زمان همه چیز را در این مورد مشخص خواهد کرد.

باقری در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس نیاز به تحول اساسی دارد، گفت: این موضوع که چه تغییراتی در تیم به وجود بیاید برعهده برانکوست ولی طبیعی است که او هم می‌خواهد بهترین تیم را در اختیار داشته باشد و یک تیم خوب را آماده کند. حالا باید دید وضعیت باشگاه در روزهای آینده چگونه پیش خواهد رفت و چه برنامه‌هایی برای جذب بازیکن در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon