اسکان بیش از ۲ میلیون مسافر نوروزی در استان اصفهان


اسکان بیش از 2 میلیون مسافر نوروزی در استان اصفهان

خبرگزاری تسنیم: جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان گفت: امسال بیش از ۲ میلیون مسافر نوروزی در استان اصفهان اسکان یافتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، محمد‌علی طرفه با اشاره به افزایش ظرفیت اسکان استان در امسال اظهار داشت: امسال به لطف الهی و همکاری دستگاه‌ها اجرایی توانستیم بیش از 2 میلیون مسافر نوروزی را با بهترین امکانات در اماکن اقامتی استان اسکان دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت اسکان ایجاد شده در سطح مدارس استان افزود: تعداد یک هزار و 256 مدرسه برای رفاه حال مسافران نوروزی در ایام عید تجهیز شد و در قالب 40 ستاد هدایت اسکان فرهنگیان توانستند به هم‌وطنان به ویژه فرهنگیان خدمت‌رسانی کنند.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان با اشاره به حجم بالای تردد در جاده‌های استان اصفهان بیان کرد: بر‌اساس آمار احصا شده در دستگاه‌های تردد شمار در طول ایام سفر تعداد 7 میلیون و 452 هزار و 716 تردد به استان اصفهان ثبت شده که بیشترین حجم تردد مربوط به محورهای نطنز- کاشان و پس از آن محورهای اصفهان- شهرضا – آباده، مورچه‌خورت- اصفهان و بزرگراه آزادگان، محور شاهین‌شهر – اصفهان بیشترین حجم تردد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی همچنین از بازدید بیش از یک میلیون نفر از اماکن تاریخی، گردشگری و موزه‌های استان خبر داد و تصریح کرد: این تعداد فقط از مراکز عرضه بلیط به گردشگران بازدید کرده‌اند و حجم بازدید از اماکن گردشگری و تاریخی که فروش بلیط ورودی ندارند بیش از این میزان است.

طرفه با اشاره به خدمات شبانه‌روزی اعضا ستاد هماهنگی خدمات سفر استان از یکایک دستگاه‌های اجرایی، مدیران و دیگر اعضای ستاد که با تلاش شبانه‌روزی سفر هم‌وطنان را به استان اصفهان تسهیل کردند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon