حمایت هواداران تراکتور ضمیه‌ساز برد مقابل الاهلی عربستان می‌شود

حمایت هواداران تراکتور ضمیه‌ساز برد مقابل الاهلی عربستان می‌شود

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: مطمئن هستم که هواداران با حضور خود در بازی مقابل الاهلی ضمیمه ساز برد ما مقابل این تیم می‌شوند.

محمد ایران پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: با برد بسیار خوب و روحیه بخشی که مقابل تیم استقلال خوزستان به دست آورده‌ایم در حال حاضر با روحیه‌ای بسیار بالا آماده دیدار مقابل الاهلی عربستان می‌شویم.

وی افزود: تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشته‌ایم و همه بازیکنان به همراه کادر فنی عزم خود را برای کسب یک نتیجه ایده آل مقابل الاهلی جذب کرده‌اند.

بازیکن تیم تراکتورسازی در مورد دیدار سه‌شنبه تیمش مقابل الاهلی عربستان گفت: مطمئناً ما در این دیدار بازی بسیار سختی را پیش رو داریم که امیدوار هستیم بتوانیم با برد در این دیدار به روند رو به رشد خود ادامه داده و شانس خود را برای بعد به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: دربازی‌های آسیایی به دلیل اینکه تمامی تیم‌های حاضر جزو بهترین تیم‌های کشور خود محسوب می‌شوند و همه آنان برای برد تلاش می‌کنند قطعاً بازی راحتی برای هیچ‌یک از تیم‌ها وجود ندارد.

ایران پوریان با درخواست از هواداران برای حضور یافتن در استادیوم در بازی مقابل الاهلی عربستان خاطرنشان کرد: هواداران همیشه با حضور پرتعداد خود در استادیوم آبروی تراکتورسازی و ایران را حفظ کرده‌اند و ما امیدوار هستیم که آنان در این دیدار نیز مانند همیشه از تیم محبوب خود حمایت کنند.

وی تأکید کرد: به هواداران این قول را می‌دهم که همه بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و همه کارکنان باشگاه تراکتورسازی همه تلاش خود را در این دیدار به کار می‌بندند تا ما با یک برد خوب یک عیدی خوب به هواداران داده و دل آنان را شاد کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: هواداران خونگرم تبریزی هیچ نیازی به درخواست بازیکنان برای حضور در استادیوم ندارند و من مطمئن هستم که آنان با حضور خود در بازی مقابل الاهلی ضمیمه ساز برد ما مقابل این تیم می‌شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon