حوادث رانندگی در استان مرکزی ۸ کشته و مجروح برجا گذاشت


حوادث رانندگی در استان مرکزی 8 کشته و مجروح برجا گذاشت

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در محورهای استان مرکزی ۲ کشته و ۶ زخمی برجا گذاشت.

سرهنگ مهدی حسنی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به تصادفات محورهای استان مرکزی اظهار داشت: نخستین حادثه در محور قدیم ساوه – همدان به وقوع پیوست که در اثر آن 1 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.

وی افزود: این حادثه که در بین 2 دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه خودروی تریلی ماک به وقوع پیوست که راننده خودرو پژو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد و 2 نفر سرنشین خودرو، مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: کارشناس تصادفات حاضر در صحنه علت تصادف را انحراف به چپ خودروی پژو 405 اعلام کرد.

سرهنگ حسنی با اشاره به عامل تصادفات گفت: تجاوز و انحراف به چپ عامل بیشتر تصادفات رانندگی در جاده‌های برون شهری این استان بوده است.

وی افزود: سرعت و سبقت غیرمجاز از دیگر عوامل بروز تصادفات رانندگی در جاده‌های ارتباطی این استان در ایام نوروز امسال بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در حادثه دیگر در محور آزاد راه ساوه - تهران خودروی پژو 405 واژگون شد که در اثر آن یکی از سرنشینان خودروی پژو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و 3 سرنشین دیگر آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ حسنی با تایید این خبر گفت: علت این تصادف نیز از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان شد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon