آب شرب روستاهایی تاکستان تأمین می‌شود


آب شرب روستاهایی تاکستان تأمین می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان تاکستان گفت: با احداث پروژه مجتمع آب‌رسانی ضیاءآباد که از سال ۸۸ آغاز و تا به امروز ۱۰ درصد رشد فیزیکی داشته است آب شرب ۱۱ روستای تاکستان تأمین می‌شود.

ایرج حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان تاکستان اظهار داشت: یکی از پروژه‌هایی که در شهرستان تاکستان به دنبال احداث آن‌ها هستیم محور آبترش، ضیاء آباد و خرمدشت است که امیدواریم این پروژه به زودی در شهرستان به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: پروژه محور آبترش، ضیاء آباد و خرمدشت از سال 1387 آغاز و تا به امروز 17 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرماندار شهرستان تاکستان عنوان کرد: اعتبار مصوب سال 93 برای این پروژه 10 میلیارد ریال است که از این میزان شش میلیارد ریال تخصیص یافته است.

حیدری با اشاره به اینکه ساخت این پروژه برای شهرستان تاکستان ازاهمیت بالایی برخوردار است، گفت: طول پروژه آبترش، ضیاءآباد و خرمدشت 57 کیلومتر است وامیدواریم که با راه‌اندازی این پروژه در نحوه حمل و نقل تسهیلات لازم را به اجرا در بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم دیگری که در شهرستان تاکستان در حال پیگیری است پروژه مجتمع آب‌رسانی ضیاءآباد است که این پروژه 11 روستا را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

فرماندار شهرستان تاکستان اظهار کرد: پروژه مجتمع آب‌رسانی ضیاءآباد از سال 88 آغاز و تا به امروز 10 درصد رشد فیزیکی داشته است.

حیدری تصریح کرد: اعتبار مصوب سال 93 برای ساخت این پروژه دو هزار میلیون ریال بوده است که از این میزان 300 میلیون ریال تخصیص یافته است.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم دیگری که در شهرستان تاکستان در حال احداث است گفت: مجتمع مرکزی ضیاءآباد یکی دیگراز پروژه‌های مهم تاکستان است که 17 پروژه را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon