آغاز توزیع مرغ قطعه‌بندی از هفته آینده؛ مرغ میدان بهمن ۵۲۰۰ تومان شد

آغاز توزیع مرغ قطعه‌بندی از هفته آینده؛ مرغ میدان بهمن 5200 تومان شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: با بررسی قیمت کارشناسی مرغ قطعه‌بندی شده منجمد و گرم، توزیع این محصول از هفته آینده آغاز می‌شود.

محمد یوسفی، رئیس اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم گفت: بنابر جلسات مشترک انجام‌شده با معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی با بررسی قیمت کارشناسی مرغ قطعه‌بندی شده منجمد و گرم، توزیع این محصول از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: در این طرح مرغ گرم و منجمد در قطعات ران، سینه و فیله با قیمت‌های متفاوت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.
وی درباره قیمت مرغ قطعه‌بندی شده، خاطرنشان کرد: معاونت امور دام در حال کارشناسی تعیین قیمت، قطعات مختلف مرغ است و به‌زودی قیمت‌ها بر اساس یک برآورد منطقی اعلام می‌شود.
رئیس اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی، ادامه داد: توزیع مرغ گرم و منجمد به‌صورت بسته‌بندی شده طرح مناسبی است که در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان صورت می‌گیرد و شرایط ذخیره و نگهداری رأی برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نهایی آسان می‌کند.

*کاهش 2هزارتومانی قیمت مرغ
رئیس اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی تصریح کرد: با کاهش تقاضا قیمت مرغ به‌شدت کاهش یافته است به‌طوری که قیمت هر کیلو مرغ گرم در میدان بهمن با 2هزار تومان کاهش در مقایسه با روزهای قبل، به 5200 تومان رسید.
یوسفی اظهار داشت: کاهش قیمت مرغ در کوتاه‌مدت، زمینه رقابتی شدن صادرات را برای ما فراهم می‌کند، اما باید توجه داشت صادرات با زیان تولید کننده، پایدار نخواهد بود و با افزایش دوباره قیمت، متوقف می‌شود.
این مقام مسئول تأکید کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده نیز به 3600 تومان کاهش پیدا کرده است، درحالی که هزینه تمام‌شده این محصول با در نظر گرفتن سود حداقلی 4800 تومان است.
وی در پایان یادآور شد: سایر قطعات مرغ از قبیل گردن یا اسکلت مرغ نیز در بسته بندی جداگانه به فروش می‌رسد یا در اختیار تولید کنندگان فراورده‌های گوشتی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه