متخلفان اقتصادی خراسان شمالی نزدیک به ۱۸ میلیارد ریال جریمه شدند

متخلفان اقتصادی خراسان شمالی نزدیک به 18 میلیارد ریال جریمه شدند

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: متخلفان اقتصادی این استان در سال گذشته بیش از ۱۷ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال جریمه شدند.

داریوش جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: تاکنون بیش از 11 میلیارد و 150 میلیون ریال از جریمه‌ها وصول‌شده است.

وی افزود: در این مدت به چهار هزار و 496 پرونده تخلفاتی در استان رسیدگی شده است که چهار هزار و 505 پرونده مختومه شده است.

سرپرست تعزیرات حکومتی خراسان شمالی درباره تخلفات اصناف و کسبه استان گفت: عدم درج قیمت در کالا صدرنشین تخلفات کشف‌شده قرارگرفته و گران‌فروشی، عدم صدور برگ خرید و نیز تخلفات بهداشتی در رده‌های بعدی تخلفات به ثبت رسیده گزارش‌شده است.

جودکی اظهار داشت: امسال رصد بازار با جدیت بیشتر در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قرارگرفته و با هر نوع تخلف به جد برخورد می‌شود.

وی افزود: مردم باید با حقوق خود آشنا شوند و نسبت به احقاق حقوق خود بی‌تفاوت نباشند.

سرپرست تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود درباره پرونده‌های قاچاق کالا در استان گفت: در سال گذشته 90 پرونده قاچاق کالا در این اداره کل موردبررسی قرار گرفت که 78 فقره از این پرونده‌ها مختومه و برای 14 مورد نیز رأی صادر شده است.

جودکی اظهار داشت: در این مدت البسه و لوازم‌آرایشی و بهداشتی بیشترین آمار قاچاق کالا در این استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon