اولین کتاب‌های الکترونیک «روایت‌ فتح» در «طاقچه» و «فراکتاب»


اولین کتاب‌های الکترونیک «روایت‌ فتح» در «طاقچه» و «فراکتاب»

خبرگزاری تسنیم: کتاب‌های «نیمه پنهان ماه- شهید چمران»، «روزگاران؛ نفت» و «روزگاران ۵؛ از سفر برگشتگان» از روز آینده برروی اپلیکیشن‌های طاقچه و آوابوک عرضه خواهند شد.

فریناز ربیعی، مدیر روابط عمومی انتشارات روایت فتح در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم با اعلام خبر انتشار اولین آثار الکترونیکی انتشارات روایت فتح گفت: فردا، پنجشنبه، 20 فروردین 94 و به مناسبت سالروز شهادت شهید آوینی و میلاد حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) از 3 کتاب الکترونیکی انتشارات روایت فتح رونمایی می‌شود.

وی افزود: نسخه الکترونیکی کتاب‌های «نیمه پنهان ماه- شهید چمران»، «روزگاران؛ نفت» و «روزگاران 5؛ از سفر برگشتگان» از روز آینده برروی اپلیکیشن‌های طاقچه و آوابوک قابل دسترسی خواهند بود. 

ربیعی ادامه داد: موسسه انتشاراتی روایت که شامل انتشارات روایت فتح و ساقی است کار را با این 3 کتاب شروع کرده و در ادامه نیز کتاب‌های دیگر این موسسه برروی این‌گونه کتاب‌خوان‌های الکترونیکی عرضه می‌شود و این موسسه برنامه‌های بسیاری برای گسترش عرضه‌ کتاب‌های خود به شکل الکترونیک دارد.

مدیر روابط عمومی انتشارات روایت فتح در پایان گفت: این کتاب‌ها که از روز آینده در اپلیکیشن‌های «طاقچه» و «فراکتاب» با فرمت Epub قرار می‌گیرند از طریق گوشی‌ها و تبلت‌هایی با سیستم عامل IOS و Android قابل دسترسی خواهند بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران