۱۱ واحد صنعتی شهرستان خمین پروانه فعالیت کسب کردند


11 واحد صنعتی شهرستان خمین پروانه فعالیت کسب کردند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار خمین گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اشتغالزایی در سال گذشته ۱۱ واحد صنعتی پروانه فعالیت کسب کردند و با فراهم شدن زیرساخت‌های موجود گامی در راستای اشتغال جوانان برداشتند.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین، سیدمهدی ساداتی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات صنعتگران و کارآفرینان خمین در محل شهرک صنعتی این شهرستان با اشاره به لزوم رفع مشکلات بخش صنعت اظهار داشت: رفع مشکلات بخش صنایع بدون‌شک در رشد و توسعه نقش بسزایی داشته و بسیاری از دغدغه‌های موجود را در خمین مرتفع می‌سازد.

وی افزود: تعداد 55 واحد صنعتی که در شهرک صنعتی خمین تعطیل بودند با حمایت دولت وارد چرخه تولید می‌شوند و زمینه اشتغال برای جوانان این شهرستان را فراهم و بدون شک مشکلات فراوانی را حل می‌کند.

فرماندار خمین تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اشتغالزایی در سال گذشته 11 واحد صنعتی پروانه فعالیت کسب کردند و با فراهم شدن زیرساخت‌های موجود گامی در راستای اشتغال جوانان برداشتند که در آینده تأثیرات مفیدی بر جامعه دارد.

ساداتی با اشاره به پویایی در بخش اقتصاد گفت: توجه به بخش صنعت، پویایی در اقتصاد کشور را به همراه داشته و با صادرات غیرنفتی می‌توانیم در زمینه توسعه کشور و بی‌نیازی از صادرات نفتی را فراهم سازیم.

وی افزود: با توجه به شعار امسال که از سوی مقام‌معظم رهبری مطرح شده همدلی و همزبانی میان دولت و ملت می‌تواند در رشد و پویایی کشور در تمامی عرصه‌ها تأثیرگذار بوده و در این راستا حمایت دولت از بخش صنعت می‌تواند اعتمادسازی و همراهی مردم را به همراه داشته باشد.

فرماندار خمین تصریح کرد: با رونق بخشیدن به تولید و صنعت کشور، مشکل فقر و بیکاری خانواده‌ها به‌ویژه در بین جوانان را که بیشترین صدمه را می‌بینند، رفع می‌شود.

ساداتی با اشاره به دیپلماسی مقتدر و ایجاد روابط تجاری دولت یازدهم با کشورهای منطقه و دنیا گفت: ایجاد روابط با کشورهای دیگر به ویژه کشورهای منطقه در 2 سال گذشته بهترین راه رونق اقتصادی و افزایش تولید و صادرات غیر نفتی بود.

وی افزود: وسعت شهرصنعتی خمین 23 هکتار بوده و برای 25 درصد از واحدهای دارای شرایط شهرک صنعتی سند مالکیت صادر شده تا با آغاز فعالیت خود بتوانند اقتصاد بهتری را برای خمین فراهم سازند و  نیز با بهره‌برداری از بزرگترین کارخانه تولید ظروف‌چینی مرکز کشور در شهرک صنعتی خمین که با اعتبار 100 میلیارد ریال و 11 میلیون یورو توسط بخش خصوصی ساخته می‌شود می‌توانیم به اهداف تعییین شده برسیم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon