بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان لارستانی پرداخت شد‌


بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان لارستانی پرداخت شد‌

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت بیش از ۳۷ میلیارد ریال تسهیلات در زمینه اشتغال و خود‌کفایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، حجت‌الاسلام عبدالله تقی‌زاده بعدازظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه داشتن حرفه وشغل مناسب از جمله مسائلی است که برای انسان اهمیت زیادی دارد، اظهار داشت: شغل و حرفه مناسب علاوه بر تامین نیازمندی‌های اقتصادی آثار تربیتی، روانشناختی، اجتماعی و معنوی در پی دارد.

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه تلاش و کوشش در سنین نوجوانی و جوانی موفقیت و کامیابی در آینده را به دنبال دارد، تصریح کرد: ارتباط انسان و کار ارتباطی متقابل بوده و ضمن اینکه انسان، آفریننده کار و فعالیت خود است، نوع کار و انجام آن در هر مرحله به او نشاط مضاعف می‌بخشد.

وی بیان کرد: بهره‌مندی از یک شغل مناسب سبب می‌شود تا عزت و بزرگی در انسان تقویت شود و حس ارزشمندی و مفید بودن برای جامعه را در فرد برمی‌انگیزد.

‌تقی‌زاده خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات به مددجویان در قالب کارانگیزی، مشاغل خانگی و خوداشتغالی بوده که درسال 93 تعداد 357 مورد وام در قالب طرح‌های ذکر شده و به ارزش 37 میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع تعداد 297 نفر، 182 زن و 115 مرد، برای فرا گرفتن آموزش‌های لازم زیر نظر سازمان فنی‌وحرفه‌ای معرفی شده و بابت آموزش آنان مبلغ 4 میلیون و 500 هزار تومان هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد لارستان بیان کرد: طرح‌های اجرا شده در زمینه‌های کشاورزی و باغداری، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و سایر حرفه‌ها بوده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon