نخستین نشست مدیران سازمان میراث فرهنگی با فراکسیون صنایع دستی مجلس


نخستین نشست مدیران سازمان میراث فرهنگی با فراکسیون صنایع دستی مجلس

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل صادرات صنایع دستی از برگزاری نخستین نشست مدیران و مسئولان معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی با فراکسیون صنایع دستی مجلس در دوشنبه ۲۴ فروردین خبر داد.

پویا محمودیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در این هفته دو اتفاق بزرگ داریم که یکی نخستین همایش سراسری و نمایشگاه تخصصی سوغات ملی ایران است که به مدت سه روز در برج میلاد تهران آغاز به کار می‌کند و دیگری نشستی است که روز دوشنبه با نمایندگان فراکسیون صنایع دستی مجلس خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این نشست، نخستین نشست با اعضای فراکسیون صنایع دستی است، تصریح کرد: در این نشست اصولاً تمام موضوعاتی که موضوعات مهم و مرتبط در مجلس قابل طرح و الان جزو دغدغه‌های ما است مطرح خواهد شد.

مدیرکل صادرات صنایع دستی با اشاره به برخی مشکلات صادرات صنایع دستی تصریح کرد: در حال حاضر در زمینه گمرک مسائلی داریم و در بحث صادرات کالاهای هنری و صنایع دستی آسیب جدی داریم و اذیت می‌شویم؛ باید نگاه ویژه‌ای روی گمرک و مشکلات آن داشته باشیم که اگر این مشکلات دسته‌بندی و حل شود خیلی می‌تواند به صادرکنندگان کمک کند.

گفتنی است تشکیل فراکسیون صنایع دستی مجلس که سال‌ها از آرزوهای اهالی و دلسوزان صنایع دستی بود چندی پیش با حضور 61 نفر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام موجودیت کرد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon