کاهش ۱۲.۵ درصدی طلاق در استان بوشهر


کاهش 12.5 درصدی طلاق در استان بوشهر

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از کاهش ۱۲.۵ درصدی طلاق در استان بوشهر خبر داد.

کیامرث صالحی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه در سال قبل بیش از 3 درصد تولد نوزادان در استان بوشهر افزایش یافته اظهارداشت: 21 هزار و 465 تولد سال قبل در استان بوشهر ثبت شده که نسبت به سال ما قبل آن رشد 3.56 صدم درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به نام‌گذاری  نوزادان در استان بوشهر گفت: نوزادان پسر بیشتر محمد، امیرعلی، حسین علی، ابوالفضل نام گرفتند و بیشترین نام‌های برگزیده دختران هم فاطمه زهرا، زینب، رقیه و یسنا بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به اینکه نوزدان پسر بیش از نوزادان دختر بوده تصریح کرد: از21 هزار و 465 تولد سال قبل 11 هزار و 36 نفر پسر و 10 هزار و 429 نفر دختر بودند‌.

صالحی‌نیا، با اشاره به کاهش ازدواج در استان بوشهر بیان کرد: در سال گذشته 8 هزار و 751 زوج، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.که نسبت به سال 1392 بیش از 13 درصد کاهش دارد.

وی از کاهش ثبت واقعه طلاق در استان بوشهر درسال قبل خبرداد و گفت: در این مدت یک‌هزار و 907 واقعه طلاق ثبت شده که نسبت به سال ماقبل آن 12.5 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به ثبت 3 هزار و 866 واقعه وفات در استان بوشهر خاطرنشان کرد:  ثبت این واقعه درمقایسه با مدت مشابه پارسال 1.56 درصد کاهش دارد.

صالحی‌نیا از اجرای طرح صدور کارت ملی هوشمند خبرداد و گفت: 43 ایستگاه در استان بوشهر در صدور کارت شناسایی هوشمند ملی فعال هستند که به مراجعه کنندگان در این حوزه خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: در استان بوشهر 24 دفتر پیشخوان خدمات سجلی در زمینه وقایع چهار گانه ثبت ازدواج، طلاق، فوت و تولید به مردم ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon