۳ محصول جدید در بزرگترین کارخانه خوراک آبزیان چهارمحال وبختیاری تولید شد

3 محصول جدید در بزرگترین کارخانه خوراک آبزیان چهارمحال وبختیاری تولید شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۳ محصول جدید در بزرگترین کارخانه خوراک آبزیان چهارمحال وبختیاری تولید شد.

نعم امامی در گفت‌ و گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با بیان اینکه 3 محصول جدید در بزرگترین کارخانه خوراک آبزیان خاورمیانه تولید شد، اظهار داشت: این استان که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خوراک آبزیان به شمار می‌رود توانست 3 محصول جدید به بازار ارائه دهد.

وی با بیان اینکه این محصولات شامل خوراک ماهیان کپور، خاویار و میگو است، افزود: این محصولات براساس آخرین استانداردهای روز اروپا تولید شده ‌است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این امر با راه‌اندازی خط سوم تولید در سال گذشته محقق شده ‌است، بیان کرد: 270 تن از انواع این خوراک‌ها در مرحله آزمایشی به صورت موفقیت‌آمیز تولید شده ‌است.

وی با اشاره به اینکه این خط تولید در سال 92 آغاز و امسال به بهره ‌برداری رسیده‌ است، خاطرنشان کرد: 120 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی خط تولید خوراک آبزیان محقق شده است.

امامی با بیان اینکه با راه‌اندازی این خط تولید، انواع خوراک ماهی 3 برابر شده ‌است گفت: ظرفیت تولید خوراک ماهی در سال جدید به 350 تن رسیده‌است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon