هزینه ۳ هزار دلاری برای فدراسیونی که توان برگزاری لیگ را ندارد


هزینه 3 هزار دلاری برای فدراسیونی که توان برگزاری لیگ را ندارد

خبرگزاری تسنیم: مسئولان فدراسیون بوکس که به دلیل مشکلات مالی چند سالی است نتوانسته‌اند لیگ این رشته را برگزار کنند به دنبال جذب مربی اوکراینی با دستمزد ۳ هزار دلاری هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که اولین سهمیه حضور در المپیک ریو 2016 برای رشته‌های رزمی  توسط بوکس به دست آمد، گفته می‌شود قرار است یک مربی اوکراینی با قراردادی 3 هزار دلاری به ایران بیاید. چنین اتفاقی در شرایطی رخ می‌دهد که گویا در این میان به مشکلات مالی این فدراسیون توجه‌ نمی‌شود.

اینکه مسئولان فدراسیون بوکس به دنبال استفاده از علم روز دنیا هستند و قصد بالا بردن سطح فنی کار ملی‌پوشان را دارند امری پسندیده و شایسته است اما باید به این نکته توجه کرد که  آیا فدراسیون بوکس که به دلیل مسائل مالی در چندسال اخیر نتوانسته حتی لیگ‌های خود را برگزار کند، توان پرداخت حقوق 3 هزار دلاری این مربی اوکراینی را دارد؟!

بحث دیگر نوع برخورد با کادر فنی فعلی است و توجه به این موضوع که آیا این جابجایی کارشناسی شده است و کارنامه کادر فنی به درستی مورد ارزیابی قرار گرفته است؟ در هر حال با کنار هم گذاشتن اتفاقات چند ماه گذشته از جمله ایجاد تیم ملی «ب» و رقابتی کردن فضا می‌توان به این نتیجه رسید که مسئولان این رشته علاقه‌ چندانی به همکاری با سرمربی فعلی تیم ملی ندارند.

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon