تکلیف «دانشکده خصوصی»‌ در بنیاد شعر و ادبیات داستانی مشخص نیست


تکلیف «دانشکده خصوصی»‌ در بنیاد شعر و ادبیات داستانی مشخص نیست

خبرگزاری تسنیم: علی مؤدنی از آغاز نگارش رمانی با موضوع طلاق و با زاویه جدیدی جدید خبر داد و با اشاره به کتاب دیگرش «دانشکده خصوصی» گفت: این کتاب را تحویل ناشر داده‌ام‌، اما هنوز تکلیف آن برای انتشار مشخص نیست.

علی موذنی، نویسنده، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از تدوین رمانی با موضوع  طلاق و تأثیرات آن در خانواده و اجتماع خبر داد و گفت:‌ در این رمان تلاش دارم تا نگاه تازه‌ای به این موضوع داشته باشم. تاکنون پیرامون طلاق و تأثیرات اجتماعی آن بسیار سخن گفته شده است‌.

وی ادامه داد:‌ تلاش من این است که بتوانم در این رمان با زاویه جدید مورد علاقه‌ام به این موضوع نگاه کنم،‌ اگر در این زمینه موفق شدم نگارش رمان را ادامه خواهم داد. و اگرنه با نگاه همیشگی و تکرار موضوعات ادامه نخواهم داد. اکنون مراحل مقدماتی تحقیقات در حال انجام است و امیدوارم زاویه جدید مورد علاقه‌ام را بیابم.

مؤذنی هم‌چنین با اشاره به کتاب «دانشکده خصوصی» گفت‌: این کتاب درباره عناصر داستان است‌، هم خواص یعنی نویسندگان و هم علاقه‌مندان به نویسندگی و داستان می‌توانند مخاطب این کتاب باشند، البته نگاه من در این کتاب به علاقه‌مندان مباحث تئوریک در حوزه داستان بوده است. این کتاب برای مخاطب عام نظریه‌های داستان نگاشته شده و می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی با بیان این مطلب که تکلیف انتشار این کتاب هنوز معلوم نیست‌، گفت:‌ من کتاب را تحویل انتشارات عصر داستان داده‌ام، اما با توجه به اینکه بنیاد شعر و ادبیات داستانی قرار بر انتشار کتاب ندارد، باید تصمیم‌گیری شود که چه اتفاقی قرار است بیافتد. در قراردادی که فی‌مابین ما و بنیاد بسته شده است‌، تمام موارد قید شده در قرارداد دال بر چاپ اثر است. باید به نوعی این تعامل ایجاد شود که هم شأن کتاب و نویسنده حفظ شود هم ناشر بتواند با این مسئله کنار بیاید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران