افزایش ۱۵ درصدی شهریه دانشگاه آزاد از مهرماه ۹۴


افزایش 15 درصدی شهریه دانشگاه آزاد از مهرماه 94

خبرگزاری تسنیم: معاون دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: از مهرماه امسال شهریه متغیر دانشگاه آزاد ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید کاردار ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، با بیان اینکه شهریه دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تورم تغییر می‌کند اظهار داشت: در شهریه ثابت دانشجویان امسال تغییراتی ایجاد نمی‌شود و این در حالی است که در ترم تابستانی هم در شهریه متغیر و ثابت افزایشی ایجاد نمی‌شود و از مهرماه امسال شهریه متغیر 15 درصد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در پرداخت وام دانشجویی هیچ محدودیتی نداریم تصریح کرد: تمامی دانشجویان می‌توانند تا 50 درصد میزان شهریه واحدهای درسی در دانشگاه آزاد اسلامی وام دریافت کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه از محل صندوق رفاه 80 میلیارد تومان وام  رفاهی به دانشجویان پرداخت شده افزود: علاوه بر آن 320 میلیارد تومان وام برای پرداخت شهریه در اختیار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

کاردار از افزایش وام ازدواج در دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد و بیان کرد: وام ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از 1.5 میلیون تومان به 10 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی، با بیان اینکه وام دانشگاه آزاد اسلامی از طریق دو بانک پرداخت می‌شود گفت: پست بانک و صندوق مهر امام رضا(ع) مسئول پرداخت وام ازدواج به دانشجویان هستند به گونه که در نیمه دوم سال قبل شش هزار دانشجو وام ازدواج دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon