۱۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مصوب شد


1500 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مصوب شد

خبرگزاری تسنیم: معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: برای اجرای ۲۷۰ طرح عمرانی در دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محسن هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، با بیان اینکه 10 میلیون متر مربع فضای دانشگاهی در دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور وجود دارد اظهار داشت: علاوه بر این 35 میلیون متر مربع محوطه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار دانشجویان است.

وی، با بیان اینکه یک میلیون و 700 هزار متر مربع فضای عمرانی در دست ساخت است تصریح کرد: سال گذشته 900 هزار متر مربع فضای آموزشی در اختیار دانشجویان دانشگاههای آزاد در سراسر کشور قرار گرفت.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه مجوز ساخت 300 هزار مترمربع فضای جدید در دانشگاههای آزاد صادر شده گفت: از یک‌میلیون و 250 هزار متر مربع فضای ساختمانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هاشمی، از ساخت شهرک‌های فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد و افزود: هر دانشگاه آزاد در سراسر کشور یک پارک فنآوری در اختیار دارد و این در حالی است که شهرک‌های فناوری در این مرکز آموزش عالی طراحی شده است.

هاشمی از اجرای 270 پروژه عمرانی در دانشگاههای آزاد اسلامی در سراسر کشور خبرداد و گفت: برای اجرای این طرح‌های عمرانی یک‌هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه این اعتبار از محل بودجه دانشگاه  آزاد اسلامی، شهریه دانشجویان و تسهیلات بانک‌ها تامین می‌شود افزود: سال گذشته 700 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی در دانشگاه آزاد هزینه شده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon