پیشرفت در مذاکرات هسته‌ای، ایران را در ریل عزت و اقتدار مضاعف قرار می‌دهد


پیشرفت در مذاکرات هسته‌ای، ایران را در ریل عزت و اقتدار مضاعف قرار می‌دهد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ‌خلخال و کوثر در مجلس ‌گفت:‌ پیشرفت در مذاکرات هسته‌ای، ایران را به سمت توسعه و پیشرفت مضاعف می‌برد تا در ریل اقتدار، عزت و شکوهمندی حرکت کند.

‌جلیل جعفری بنه خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خلخال، اظهار داشت: بیانیه سوئیس باید منجر به یک توافق نهایی و تامین منافع ملت ایران باشد؛ در این توافق باید تحریم‌ها یکپارچه برداشته شود و غرب حقوق ملت ایران را به رسمیت شناخته و توافقات باید هوشمندانه توسط تیم مذاکره‌کنندگان ایرانی انجام شود.

وی تصریح کرد: تلاش‌های دولت و رئیس جمهور کشورمان، ایران را به سمت توسعه و پیشرفت می‌برد تا در ریل اقتدار، عزت و شکوهمندی حرکت کند و با حل مشکلات و با توجه به منابع غنی کشور که داریم آینده روشنی برای کشور ترسیم می‌شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مقابل زیاده‌خواهی غرب را ستود و افزود: مردم ایران مقابل هرگونه زور و تزویر غرب ایستادگی می‌کنند و ‌از حقوق و منافع کشور خود حمایت کرده و با شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» به دسیسه و فکر غلط غرب پایان می‌دهند.

جعفری بنه خلخال گفت: تیم مذاکره‌کننده کشورمان با گروه 1+5 تمام‌قد شجاعت خود را برای بازپس‌گیری حقوق ملت ایران نشان دادند و در این راستا ما می‌توانیم به فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان ادامه بدهیم و در توسعه بخشیدن به این صنعت، شاهد پیشرفت‌های علمی کشورمان باشیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon