ظرفیت مخازن سوخت قزوین به ۱۲۶ میلیون لیتر رسید


ظرفیت مخازن سوخت قزوین به 126 میلیون لیتر رسید

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین گفت: ظرفیت مخازن سوخت استان ۱۲۶ میلیون لیتر بوده که این ظرفیت قابل توجهی است.

حسین عادلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: عمده فرآورده‌های نفتی استان قزوین به صورت خط لوله در سطح استان توزیع می‌شود که این اقدام سبب بالا رفتن سطح کاری ما شده است.

وی با اشاره به نحوه توزیع بنزین در قزوین، افزود: توزیع بنزین در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال 92 در بنزین معمولی یک درصد و در توزیع بنزین سوپر 22 درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین با اشاره اینکه هدف این شرکت کنترل مصرف سوخت در استان است، بیان کرد: هدف ما ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در سوخت است، به این مفهوم که در بخش صنعت واحدها به نسبت تولید خود سوخت دریافت می‌کنند و در این زمینه نظارت خاصی وجود دارد.

عادلی با تأکید بر اینکه شرکت نفت درصدد کاهش سهمیه سوخت واحدهای صنعتی در قزوین نیست، عنوان کرد: هدف ما کاهش سهمیه سوخت واحدهای صنعتی و تولیدی نیست بلکه در نظر داریم با نظارت مستقیم بر تولید این واحدها نحوه توزیع سوخت را کنترل کنیم و هرچه تولیدات این واحدها بیشتر باشد، سوخت بیشتری دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین 95 درصد نحوه توزیع سوخت را در استان مدیرت می‌کند، تصریح کرد: سال 93 برای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان سال بسیار خوبی بوده و این شرکت توانسته عملکرد بسیار خوبی را در سال گذشته داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین با اشاره به نظارت‌های این شرکت در سه منطقه استان، گفت: عمده‌ترین کنترل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین بر سه شهرستان تاکستان، بوئین زهرا و آوج است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon