انتخابات اتاق تهران معتبر است

انتخابات اتاق تهران معتبر است

خبرگزاری تسنیم: رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گفت: انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران معتبر است و اسامی نمایندگان وزارت صنعت در اتاق بازرگانی فردا اعلام می‌شود.

مجتبی خسروتاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی تسنیم گفت: خبری که در خصوص ابطال انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران مطرح شده شایعه بوده و مستند نیست.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: از دیوان عدالت اداری یا بخش دیگری هیچ گونه خبری مبنی بر ابطال انتخابات اتاق تهران به ما منعکس نشده است، و رسانه‌ای که در این خصوص خبر ابطال را منتشر کرده بهتر است مستندات خود را ارائه دهد تا بی‌اعتبار نشود.
وی در خصوص  زمان معرفی اعضای منتخب وزارت صنعت در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی خاطرنشان کرد: فرصت قانونی وزارت صنعت معدن و تجارت برای معرفی اعضای منتخب خود در هیئت نمایندگان به اتمام نرسیده است و ظرف امروز تا فردا این اسامی توسط وزیر اعلام می‌شود.
رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، اظهار داشت: اعتبارنامه‌های اعضای هیئت نمایندگان خیلی وقت است که امضا شده و به اتاق‌ها تحویل داده شده است اما اتاق‌ها در تحویل آنها به افراد کوتاهی کرده‌اند.
این مقام مسئول در پایان تأکید کرد: هیچ تصمیمی برای ابطال انتخابات اتاق تهران بازرگانی گرفته نشده است و این خبر به‌شدت تکذیب می‌شود.
گفتنی است که یکی از رسانه‌ها امروز خبر از باطل شدن آرای کاندیداهای متخلف در انتخابات اتاق بازرگانی با حکم دیوان عدالت اداری داده بود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه