" ثابت‌قدم" شهردار رشت شد + سوابق


" ثابت‌قدم" شهردار رشت شد + سوابق

خبرگزاری تسنیم: «محمدعلی ثابت‌قدم» با حکم وزیر کشور، شهردار رشت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم معارفه «محمدعلی ثابت‌قدم» که با حکم وزیر کشور  شهردار رشت شده بود ظهر امروز برگزار شد، سیدمحمدعلی ثابت‌قدم 12 بهمن 93 با کسب 9 رأی از مجموع 15 رأی شورای اسلامی کلانشهر رشت به عنوان شهردار رشت انتخاب شده بود.

سید محمد علی ثابت قدم متولد سال 1353 در شهر رشت، خیابان مطهری  است، دوره دبستان در مدرسه شهید بیژن آرمیده و راهنمایی در مدرسه شهید نواب صفوی بوده و دوره دبیرستان از دبیرستان کوشیار فارغ‌التحصیل شده است.

فارغ‌التحصیل مهندسی عمران سال 1377 و کارشناسی ارشد شهرسازی(برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای) سال 1379 و دکترا در رشته شهرسازی با گرایش اقتصاد و مدیریت شهری ، عضو هیأت علمی دانشگاه است و سوابق مدیریتی  او نیز  به اختصار عبارتند از: معاون مدیرکل بنیاد مستضعفان استان گیلان، مدیرکل مهندسی بنیاد مستضعفان و جانبازان کشور، مدیرکل تأمین مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همچنین سازمان عمرانی همین سازمان.

علاوه بر آن مجری و ناظر پروژه‌های مسکونی بوده و ضمن عضویت در جامعه مهندسان شهرساز، بیش از 40 طرح تحقیقاتی و پژوهش‌های تطبیقی در حوزه شهری انجام داده‌است.

وی پیش از این نیز در دو سال اخیر تصدی شهرداری رشت را نیز بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon