جلسه مدیران رسانه‌های خراسان شمالی برگزار می‌شود

جلسه مدیران رسانه‌های خراسان شمالی برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی گفت: در پی بی‌رغبتی ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی به نشریات خراسان شمالی و قطع اشتراک روزنامه‌ها جلسه اضطراری با مدیران رسانه‌ها برگزار می‌شود.

سهراب ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: پس از تعطیلات نوروز اکثر دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی تعداد اشتراک روزنامه و نشریات خراسان شمالی را قطع کرده و یا تعداد اشتراک آن‌ها در شرایط فعلی به انگشتان یک دست نیز نمی‌رسد.

ابراهیمی بابیان اینکه این رفتار مسئولان و دستگاه‌های اجرایی ضربه بزرگی برای نشریات است گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ و گسترش آن این رفتار دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی دور از انتظار است.

وی تصریح کرد: صرفه‌جویی را نباید از نشریات و فرهنگ آغاز کرد و نباید هر زمان که «کفگیر به ته‌دیگ خورد» در نخستین اقدام دست به قلع‌وقمع نشریات زد.

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی افزود: پیش‌ازاین چنین رفتاری از دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی سرزده بود که با مداخله استانداری این مشکل تا حدی رفع شد.

ابراهیمی افزود: اما متأسفانه این بار استانداری خراسان شمالی خود نیز پیش از دیگر دستگاه‌های اجرایی دست به قطع و کاهش نشریات و مطبوعات زده است.

وی با اشاره به اینکه تنها منبع درآمدی برخی نشریات در شرایط فعلی هزینه اشتراکات آن‌ها است گفت: با این اقدام مسئولان دولتی آن‌هم در سال «همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت» بسیار تأمل‌برانگیز است.

وی تصریح کرد: اگر این شرایط ادامه یابد و قطع اشتراک روزنامه و نشریات ادامه یابد تعطیلی برخی از نشریات استان دور از ذهن نخواهد بود.

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی تأکید کرد: به همین دلیل طی چند روز آینده جلسه‌ای اضطراری با مدیران رسانه‌های خراسان شمالی برگزار خواهیم کرد و درباره مشکل پیش‌آمده نتیجه‌گیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon