ایستادگی جلیلی در مقابل تفکرات سلطه‌طلبانه و تجاوزکارانه ستودنی است


ایستادگی جلیلی در مقابل تفکرات سلطه‌طلبانه و تجاوزکارانه ستودنی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جلیلی همواره در مقابل تفکرات سلطه‌طلبانه و تجاوزکارانه ایستادگی کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در اجتماع مردم عسلویه اظهارکرد: شرکت در انتخابات امری مهم و لازم است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چقدر مردم با مشارکت بیشتری در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند، پشتوانه بیشتری برای نظام در مقابل بیگانگان خواهند بود و هر چقدر رئیس جمهور منتخب دارای آرای بیشتری باشد با انگیزه و دلگرمی بیشتری خدمت خواهد کرد.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور گفت: ما باید شخصی را زمامدار امور اجرایی کشور کنیم که اهداف عالیه نظام را دنبال کرده و با رفتار خود در مقابل دشمنان و سایر کشورهای جهان، عزت و افتخار را برای ملت کسب کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به ویژگی‌های جلیلی اضافه کرد: در سوابق جلیلی مشاهده می‌کنیم که اهل سازش نبوده و همواره گفتمان مقاومت را دنبال کرده است؛ وی دارای سوابق روشن و بدون هیچ‌گونه انحراف و از نیروهای انقلابی و جانباز است.

وی با تاکید بر اینکه جلیلی همواره در مقابل تفکرات سلطه‌طلبانه و تجاوزکارانه ایستادگی کرده است، افزود: وی شخصی ولایت‌پذیر، ساده زیست، همنشین محرومین و مستضعفین، فردی با تلاش و پشتکار و دارای مواضع و تصمیماتی قاطع در مجامع بین‌المللی بوده است.

موسوی‌نژاد در ادامه بر لزوم مشارکت باشکوه در انتخابات و خلق حماسه سیاسی تاکید کرد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon