استان بوشهر میزبان جشنواره ملی خلیج فارس است


استان بوشهر میزبان جشنواره ملی خلیج فارس است

خبرگزاری تسنیم: دبیر جشنواره ملی خلیج فارس گفت: استان بوشهر برای نخستین بار به عنوان میزبان جشنواره ملی خلیج فارس انتخاب شده که این جشنواره از ۸ تا ۱۰ اردیبهشت در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، پرویز حاجیانی، بعدازظهر امروز در نشست برگزاری جشنواره ملی خلیج فارس در بوشهر با بیان اینکه این جشنواره در مدت سه روز در بوشهر برگزار می‌شود اظهار داشت: بوشهر، برای نخستین بار در کشور به عنوان میزبان جشنواره ملی خلیج فارس می‌شود که این جشنواره روزهای 8 تا 10 اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی، با بیان اینکه رویکرد جشنواره ملی خلیج فارس علمی است تصریح کرد: در کنار این جشنواره چهارمین همایش ملی توسعه دانایی محور برگزار می‌شود که تاکنون 120 مقاله به کمیته علمی این همایش ارسال شده است.

دبیر جشنواره ملی خلیج فارس از برپایی پنجمین جشنواره دانایی خلیج فارس در بوشهر خبرداد و بیان کرد: این جشنواره با همکاری پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان برپا می‌شود و نوآوری‌های گوناگون در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی بررسی می‌شود.

حاجیانی با بیان اینکه 151 طرح نوآورانه به پنجمین جشنواره دانایی خلیج فارس ارائه شده گفت: 15 طرح از این تعداد انتخاب شده است.

وی، برپایی قصه‌گویی خلیج فارس، برگزاری نمایشگاه اسناد و نقشه‌های خلیج فارس، ارائه کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های خلیج فارس، راه‌اندازی موزه خلیج فارس، جشنواره غذای بومی و محلی، مانور جستجو و نجات و پویا نمایی و نقاشی در مدارس را از دیگر برنامه‌های جنبی جشنواره ملی خلیج فارس دانست.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon