برنامه‌ای برای احداث آزاد راه در کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار مسئولان نیست

برنامه‌ای برای احداث آزاد راه در کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار مسئولان نیست

خبرگزاری تسنیم: معاون ساخت و توسعه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از احداث ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه در ورودی‌های شهر یاسوج مرکز این استان خبر داد و گفت: هنوز برنامه‌ای برای احداث آزاد راه در استان نداریم.

شیرمحمد راستا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: برنامه داریم ورودی شهرهای استان را تا شعاع 20 کیلومتر تبدیل به بزرگراه کنیم که هم اکنون عملیات اجرایی این پروژه‌ها در شهرهای مختلف آغاز شده است.

وی از در دست اجرا بودن تمامی ورودی‌های شهر یاسوج به بزرگراه خبر داد و افزود:  تبدیل ورودی‌های شهر یاسوج از سمت سی‌سخت، سمیرم، بابامیدان، شیراز و اقلید هم اکنون در دست احداث است و امیدواریم در صورت تامین اعتبار در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

راستا از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی برای احداث بزرگراه یاسوج به سمت اقلید خبر داد و عنوان کرد: همچنین 20 میلیارد ریال از محل‌های مختلف از جمله ملی و استانی به پروژه بزرگراه  یاسوج به سمت سی‌سخت اختصاص یافت.

معاون ساخت و توسعه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان استانی و مساعدت مجموعه وزارت راه و شهرسازی 39 میلیارد ریال برای احداث بزرگراه "یاسوج-سمیرم-بابامیدان" و 39 میلیارد ریال دیگر نیز برای یاسوج شیراز اختصاص داده شد.

راستا با اشاره به اینکه هم اکنون 70 کیلومتر بزرگراه در این استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: هم اکنون برنامه‌ای برای احداث آزاد را در برنامه کاری نداریم.

وی با تاکید بر اینکه آسفالت راه‌های روستای بالای 50 خانوار در اولویت کاری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: 44 روستای بالای 50 خانوار از نعمت راه آسفالته محروم هستند که از این تعداد 20 روستا هم اکنون در دست اجرا هستند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon