طرح توسعه جاده قدیم قم - تهران تا نیمه اردیبهشت‌ماه به پایان می‌رسد


طرح توسعه جاده قدیم قم - تهران تا نیمه اردیبهشت‌ماه به پایان می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی قم از اتمام طرح توسعه جاده قدیم قم - تهران تا اواسط اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

محسن بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به طرح توسعه جاده قدیم قم - تهران اظهار داشت: در حال شانه سازی مسیر هستیم، 500 متر از شانه سازی‌ آن باقی‌مانده ‌که به زودی تمام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به اینکه فعالیت برای توسعه این مسیر از برنامه‌های مهم راه و شهرسازی قم است، افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه اتمام آسفالت در جاده است.

وی با بیان اینکه مسیر نصب تابلو علائم در این جاده از دیگر اقداماتی است که تاکنون صورت گرفته است، عنوان کرد: خط‌کشی و نصب گارد ریل و نرده‌های حفاظتی به منظور تأمین ایمنی جاده باقی‌مانده است.

بهشتی با اشاره به پیشرفت خوبی که در پروژه صورت گفته است، تصریح کرد: امیدوار هستیم که این جاده به زودی زیر بار ترافیک رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خاطرنشان کرد: پیش‌بینی بر این است که جاده قدیم قم - تهران تا نیمه اردیبهشت زیر بار ترافیک رود.

وی در ارتباط با طرح اتوبان جدید قم - تهران گفت: صحبت‌هایی بوده که قم به یک اتوبان جدید نیاز دارد اما در ارتباط با طرح اتوبان جدید قم تهران نه مطالعاتی انجام‌شده است و نه بحث اجرایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon