دشمنان از ظهور یک تمدن جدید و باقدرت می‌ترسند/ باید مانع تبعیض و اشرافیت شد

دشمنان از ظهور یک تمدن جدید و باقدرت می‌ترسند/ باید مانع تبعیض و اشرافیت شد

خبرگزاری تسنیم: کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه دشمنان از ظهور یک تمدن جدید و باقدرت می‌ترسند، گفت: باید مانع فساد، تبعیض و اشرافیت شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به شهرکرد، سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری که عصر امروز در جمع مردم شهرکرد در مسجد صاحب الزمان عجّل اللّه فرجه این شهر حاضر شده بود، طی سخنانی اظهار داشت: این وعده قرآنی است که اگر ایمان آوردید و خداوند را رب خود بدانید و در این مسیر استقامت کنید، بشارت فرشتگان این خواهد بود که دیگر ترس و حزن و هیچ‌ ناامنی نخواهید داشت. هروقت استقامت کردیم، خداوند پیروزی بزرگی را برای ما به ارمغان آورد. 50 سال است که حضرت امام(ره) ندای ربّنا‌ الله سر داد و اعلام کرد غیر از خدا کسی نمی‌تواند منشأ ربوبی باشد. هیچ قدرت سیاسی، حزبی و خارجی با امام نبود اما امام راحل به خداوند اتکا و مردم اعتماد داشت و این 2 باعث شد که علی‌رغم وجود دشمنی‌ها، همه سنگرها فتح شد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بر همین اساس بود که انقلاب پیروز شد و بعد از آن نظام اسلامی شکل گرفت و علی‌رغم همه دشمنی‌ها مانند صدام نظام اسلامی تثبیت شد و سپس بحث تحریم‌ها را آغاز کردند و به ملت فشار آوردند اما در حوزه‌ای که فشار و تهدید بیشتری بود، در آن حوزه موفقیت بیشتری داشتیم.

جلیلی با اشاره به برگزاری اجلاس سال گذشته جنبش عدم‌تعهد در ایران، گفت: در جریان این اجلاس با بسیاری از سران 120 کشور عضو عدم‌تعهد دیدار کردم و آنها می‌گفتند: تا می‌توانید مقاومت کنید!

وی اظهار داشت: سال‌هاست که تعدادی کشور، تمام مناسبات جهان را در اختیار گرفتند و ادعای ربوبیت دارند و می‌گویند چه کشوری چگونه باید باشد اما یک کشور در مقابل آنها ایستاده می‌گوید که "رب ما" خداوند است. دعوای مخالفین با پیامبران نیز بر سر همین موضوع بود و فرعون ادعای "انا ربّکم" سر می‌داد و هیچ‌کدام از آنها ادعای خالقیت آسمان‌ها و زمین نداشتند و بحث بر سر همین ربوبیت بود و آنها رب بودند که خداوند را باور نمی‌کردند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سنگ‌اندازی‌های قدرت‌های جهانی بر سر راه ایران هسته‌ای خاطرنشان کرد: آنها از سانتریفیوژها و سوخت هسته‌ای نمی‌ترسند بلکه از علی‌‌محمدی، شهریاری‌ها، احمدی‌روشن و رضائی‌نژادها می‌ترسند و از این می‌ترسند که یک تمدن جدید ظهور کند.

جلیلی با اشاره به اینکه در موقعیت خیبر و پشت خیمه‌های دشمن هستیم، گفت: باید مراقب باشیم تا دشمنان ما را متوقف نکنند که راه آنها از طریق تهدید از بیرون و ایجاد تردید از داخل است اما باید توجه کنیم که امروز قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تثبیت شده حالا طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید به‌سمت تمدن‌سازی برویم.

وی تصریح کرد: باید طبق فرمول حضرت امام یعنی آزادکردن ظرفیت‌ها تحت اندیشه اسلام ناب الگویی برای بیداری اسلامی باشیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اولین کار دولت را انتقال تفکر بسیجی به ادارات و ساختارهای دنیا عنوان کرد و گفت: اگر ساختار و سازوکارهای دولت را متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی نکنیم، به پیشرفت مورد نظر خود نمی‌رسیم؛ دولت ابتدا باید زنجیرهایی را که خودش به خود بسته باز کند و بعد از آن زنجیرهایی را که دولت به دست مردم بسته باز کند.

جلیلی با اشاره به مشکلات امروز همانند بیکاری، تورم و عدم توجه به تولید، گفت: باید به تولید توجه کنیم تا تولید رونق بگیرد چرا که در این صورت اشتغال ایجاد می‌شود و بعد از آن قیمت‌ها پایین می‌آید.

وی در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز گفت: شرط اول در این امر این است که دولت حفره‌هایی را که منجر به فساد می‌شود ببندد و این کار جز با غیرت دینی، امکان‌پذیر نمی‌شود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان با تأکید بر اینکه باید مانع فساد، تبعیض و اشرافیت شد، خاطرنشان کرد: امیدوارم هر فردی که پس از خلق حماسه سیاسی منتخب مردم می‌شود از فردای آن روز ایجاد حماسه اقتصادی را دنبال کند و با قدرتمند شدن در حوزه اقتصادی نیز، جمهوری اسلامی ایران یک نمونه ارزشمند برای تمدن اسلامی شود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon