آب ۲ سد خراسان شمالی در شبکه‌های شهری جریان می‌یابد

آب 2 سد خراسان شمالی در شبکه‌های شهری جریان می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: آب سدهای "بارزو" و "بیدواز" خراسان شمالی از تابستان امسال دوباره وارد شبکه‌های شهری می‌شود.

سید ابراهیم علوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: آب سد بارزو از تابستان امسال وارد مدار شهر شیروان می‌شود.

علوی با اشاره به اینکه پارسال به سبب کاهش میزان بارندگی‌ها، آب سد بارزو از مدار شهر شیروان خارج شد افزود: امسال بارش‌های خوبی اتفاق افتاده و سطح آب پشت سد و نیز حجم آن افزایش داشته است.

علوی گفت: همچنین آب سد بیدواز نیز که سال گذشته از مدار و شبکه شهر اسفراین خارج‌ شده بود از تابستان امسال شهروندان این شهر را سیراب می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار داشت: این شرکت پارسال به‌منظور تأمین منابع جدید آب آشامیدنی شهروندان، حفر 14 حلقه چاه در شهرهای استان را در دستور کار قرارداد و امسال این چاه‌ها تجهیز و برای بهره‌برداری آماده می‌شود.

علوی افزود: این چاه‌ها برای جبران کمبود آب آشامیدنی در شهرهای صفی‌آباد، فاروج، راز، آشخانه، شیروان و قاضی حفر شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون مشکل خاصی در تأمین آب شهروندان استان وجود ندارد و با اقدامات انجام‌شده، پیش‌بینی می‌شود تابستان امسال بدون دغدغه خاص سپری شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon