واحدهای مسکن مهر بناب تا پایان شهریور ماه ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد

واحدهای مسکن مهر بناب تا پایان شهریور ماه 94 به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار بناب از بسته شدن پرونده مسکن مهر در این شهرستان تا آخر شهریور امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بناب، ولی الله فرج‌اللهی بعد از ظهر امروز  در نشست اعضای شورای مسکن این شهرستان از متولیان و تعاونی‌های مسکن خواست تا آخر شهریور ماه نواقصات پروژه‌ها را تکمیل کنند تا به مردم واگذار شود.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید طرح مسکن اجتماعی همزمان با سراسر کشور در شهرستان بناب نیز اجرای می‌شود که منتظر ابلاغ دستورالعمل و جزئیات اجرای این طرح هستیم.

فرج اللهی گفت: این طرح جدید ایده دولت تدبیر و امید با سازوکارهای متفاوت است و گام بزرگی برای تأمین مسکن قشر آسیب پذیر و جوانان محسوب می‌شود.

به گفته وی، هم اکنون 4 هزار و 328 واحد مسکن مهر در شهرستان بناب در حال احداث است که 2 هزار و 687 واحد آن بصورت خود مالکی و بقیه به صورت طرح مسکن مهر، شرکت‌های تعاونی و سه جانبه اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان بناب خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر 25 میلیارد ریال برای جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت محلات طرح مسکن مهر در شهرک ولی عصر(عج) بناب هزینه شده و نواقصات باقیمانده باید تا پایان شهریورماه تکمیل شود.

وی با بیان اینکه صاحبان واحدهای مشکونی مشکل‌دار و راکد باید تکلیف خود را مشخص کرده و یا واحد خود را واگذار کنند؛ گفت: هم اکنون جاده دسترسی شهرک ولی عصر(عج) و ساختمان کلانتری آن در حال احداث است و امیدواریم در آینده نزدیک ساختمان کلانتری و جاده دسترسی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار بناب  تصریح کرد: اجرای طرح مسکن مهر در بناب در مقایسه با سایر شهرستان‌ها از وضعیت مطلوبی برخوردار است و جا دارد از همکاری ادارات خدمات رسان و بانک‌های عامل تقدیر و تشکر به عمل آید.

انتهای پیام/ ی
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon