لایحه منطقه آزاد استان اردبیل به امضای رئیس‌جمهور رسید


لایحه منطقه آزاد استان اردبیل به امضای رئیس‌جمهور رسید

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: لایحه منطقه آزاد استان اردبیل به امضای رئیس‌جمهور رسید و به زودی برای تصویب به مجلس ارائه می‌شود.

کمال‌الدین پیرموذن دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: لایحه منطقه آزاد استان اردبیل به امضای رئیس جمهور رسید و به زودی برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود تا نمایندگان استان تلاش و جدیت خود را برای تصویب آن در مجلس به کار بگیرند.

وی افزود: در سایه عنایت دولت یازدهم و به ویژه رئیس جمهور به منظور تسریع در انجام امور زیربنایی، عمران، آبادانی، رشد و توسعه پرشتاب اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی منطقه آزاد استان اردبیل در حال شکل‌گیری بوده که تمام تلاش خود را برای تکمیل فرایند راه‌اندازی آن به کار می‌گیریم.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل اکوتوریسم، افزایش درآمد عمومی، ایجاد اشتغال سالم  و مولد، تنظیم بازار کار و کالا، حضور فعال در بازارهای جهانی و منطقه‌ای، اکتشاف معادن غنی این خطه و تولید و صادرات کالاهای معدنی، صنعتی، کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی را از دیگر برکات راه‌اندازی منطقه آزاد در استان اردبیل دانست.

پیرموذن تصریح کرد: با راه‌اندازی منطقه آزاد استان در کنار ثمرات یادشده ارائه خدمات عمومی با کاهش موانع قانونی و ویزا، گمرک و مالیات و بسیاری از امتیازات و تسهیلات دیگر در استان انجام می‌شود که نویدبخش توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر منطقه و بهره‌مندی اهالی از این مواهب است.

وی گفت: عنایت رئیس جمهور و هیئت دولت  و پیگیری‌ها و تلاش‌های نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل و همکاران و سایر دست اندرکاران امر قابل تقدیر و تحسین بوده که برای ایجاد منطقه آزاد اردبیل تلاش و جدیت کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدواریم این لایحه در اولویت مورد تصویب نمایندگان مجلس قرار گرفته و توسعه نشاط اجتماعی را در بین شهروندان در نقاط مختلف استان با توجه به فواید و ثمرات ارزشمند راه‌اندازی منطقه که اهالی را از آن بهره‌مند می‌کند، فراهم آورد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon