یزدانی: قهرمانی تیم ناراحتی‌ام را به خوشحالی تبدیل کرد

یزدانی: قهرمانی تیم ناراحتی‌ام را به خوشحالی تبدیل کرد

خبرگزاری تسنیم: دارنده ۲ مدال طلای کشتی آزاد جهان گفت: قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی ناراحتی من را به خوشحالی تبدیل کرد.

رضا یزدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مسابقات جام جهانی کشتی آزاد اظهار داشت: قهرمانی با این جوانان لذت دیگری دارد و به‌اعتقاد من نفرات جوان تیم ایران کاری کردند کارستان و عملکرد بسیار خوبی داشتند که در نهایت منجر به قهرمانی تیم ایران شد تا برای چهارمین سال پیاپی قهرمان شویم.

وی افزود: من حدود 4 هفته قبل از مسابقات دچار مصدومیت شدم و نتوانستم تمرینات خوبی را انجام دهم و به همین دلیل با آمادگی نه‌چندان مطلوب راهی مسابقات شدم. ابتدا همه چیز خوب بود اما در کشتی برابر آذربایجان و شریف‌اف که قهرمان المپیک است کم آوردم و درد کمر اجازه ادامه کشتی را به من نداد.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان خاطرنشان کرد: از اینکه نتوانستم حریف آذری را ببرم بسیار ناراحت بودم اما در نهایت با توجه به قهرمانی تیم ایران ناراحتی من تبدیل به خوشحالی شد.

یزدانی عنوان کرد: کمرم هنوز درد می‌کند و مشخص نیست که مشکل از کجاست. باید کمی استراحت کنم تا برای مسابقات آینده آماده شوم. دوست نداشتم ببازم اما برد و باخت جزئی از کشتی است. مهمترین موضوع قهرمانی تیم ایران و درخشش جوانان است.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon