کاندیداهای انتخاباتی تا ۲۸ خرداد از سمت دولتی استعفا دهند


کاندیداهای انتخاباتی تا 28 خرداد از سمت دولتی استعفا دهند

خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۷ اسفند امسال برگزار می‌شود، کاندیداهای انتخاباتی تا ۲۸ خرداد می‌توانند از سمت دولتی استعفا دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمدحسین مقیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند در کشور برگزار می‌شود که وزارت کشور به‌عنوان مجری این انتخابات آمادگی کامل برای برگزاری آن دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌ِرو در برگزاری انتخابات گفت: آموزش کادر اجرایی انتخابات از مهم‌ترین برنامه‌های امسال در حوزه انتخابات 7 اسفند است.

معاون سیاسی وزیر کشور با تأکید بر بانشاط کردن محیط‌های اجتماعی و سیاسی در برگزاری انتخابات پرشور افزود: باید با همدلی و همزبانی در حوزه‌های مختلف اجتماع در برگزاری انتخابات پرشور و بانشاط تلاش شود که در این عرصه احزاب سیاسی نقش مهمی دارند.

مقیمی زمان استعفای نامزدهای انتخابات از پست‌های دولتی را تشریح کرد و گفت: مدیرانی که قصد دارند درانتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شوند باید تا 28 خرداد از سمت خود در پست دولتی استعفا کنند.

وی با بیان اینکه از احزاب سیاسی حمایت و پشتیبانی می‌شود، بیان کرد: تمامی احزابی که مجوز قانونی دارند و شناسنامه‌دار هستند از حمایت دولتی برخوردار می‌شوند.

معاون سیاسی وزیر کشور برای ایجاد همدلی و هم‌زبانی گفت: احزاب سیاسی در تحقق شعار امسال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی نقش مهم و تأثیرگذاری دارند که باید در این راستا بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/ر*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon