اعزام ۵۴ هزار بوشهری به اردوی راهیان نور


اعزام 54 هزار بوشهری به اردوی راهیان نور

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرگفت: در ایام نوروز ۵۴ هزار زائر از استان بوشهر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی خوزستان و جزیره خارگ اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار فتح الله جمیری ظهر امروز در نشست هماهنگی اعزام زائران استان بوشهر برای شرکت در سالگرد ارتحال امام راحل با بیان اینکه کاروان راهیان نور امسال با تدابیر ویژه به سرزمین‌های دفاع مقدس اعزام شدند اظهار داشت: در ایام نوروز 54 هزار زائر از استان بوشهر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی خوزستان و جزیره خارگ اعزام شدند.

وی با اشاره به برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام راحل تصریح کرد: سال گذشته 7 هزار 300 نفر زائر به مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از استان بوشهراعزام شدند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه برای اعزام سوگواران از استان به مرقد حضرت امام راحل بیان کرد: برای اعزام سوگواران حضرت امام از استان بوشهر به تهران برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده بگونه‌ای که امسال سوگواران امام راحل بوسیله 165 اتوبوس اعزام می‌شوند.

وی گفت: هر ساله استان بوشهر از سوی ستاد مرکزی اعزام سوگواران به مراسم ارتحال حضرت امام(ره) به عنوان یکی از استان‌های نمونه و برتر انتخاب می‌شود که امسال نیز برای اعزام زائران هم استانی برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است.

جمیری خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌های سوگوار از استان بوشهر به مرقد امام خمینی(ره) به مدت چهار روز پیش بینی شده که در کنار آن دیدار مردم با دو تن ازعلما تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon