گردهمایی مدیران کل سیاسی استانداری‌های کشور در خوزستان برگزار می‌شود


گردهمایی مدیران کل سیاسی استانداری‌های کشور در خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: گردهمایی مدیران کل سیاسی استانداری‌های کشور با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محسن اورکی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گردهمایی مدیران کل سیاسی استانداری‌های کشور در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این گردهمایی با حضور معاون سیاسی وزیر کشور روزهای 30 و 31 فروردین ماه امسال در اهواز برگزار می‌شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان عنوان کرد: در این گردهمایی راه‌های تحقق شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه رسیدن به راهکار در این گردهمایی سبب تدوین برنامه کاری امسال می‌شود، گفت: امسال باید همه توان خود را صرف برگزاری انتخابات کنیم.

اورکی عنوان کرد: در نخستین مرحله باید فضای استان را پیش از مردم برای رقابتی کردن انتخابات مهیا کنیم و پس از ان به فکر دیگر مراحل باشیم.

وی افزود: این مرحله سبب رضایت بخشی مردم به دلیل ورود همه سلیقه‌های سیاسی می‌شود و نتیجه آن حضور حداکثری مردم در انتخابات مانند گذشته می‌شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان با بیان اینکه مرحله دیگر انتخابات برگزاری سالم آن مانند گذشته است، اظهار داشت: برگزاری انتخابات سبب افزایش شور در جامعه و همچنین رسیدن به نظرات مشترک می‌شود.

وی بیان کرد: شرط حضور مسئولان اجرایی استعفای آن‌ها 6 ماه قبل از برگزاری انتخابات و قبول استعفای انان است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon