نادی: برایم بهتر شد که کارم را از تیم «ب» شروع کردم

نادی: برایم بهتر شد که کارم را از تیم «ب» شروع کردم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالم که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌ام و از طرفی برایم بهتر شد که کارم را از تیم «ب» شروع کردم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی نادی، کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران پس از اینکه از سوی ولاسکو به تیم ملی والیبال برای لیگ جهانی 2013 دعوت نشد با 2 مصدومیت شدید روبرو شد که او را برای 2 سال از تیم ملی و بزرگترین آرزوهایش دور کرد. حالا کواچ این فرصت را به نادی داده تا دوباره شایستگی‌هایش را برای حضور در تیم ملی نشان دهد.

کاپیتان پیشین تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد دعوت شدنش به اردوی تیم ملی اظهار داشت: خوشحالم که به اردوی تیم ملی دعوت شدم و از طرفی برایم بهتر شد که کارم را از تیم «ب» شروع کردم. من لیگ سال گذشته را از دست دادم و نتوانستم بازی کنم به همین خاطر حضور در تیم «ب» باعث می‌شود تا کم کم به شرایط مسابقه و آرمانی نزدیک شوم.

نادی ادامه داد: به تازگی بازی 6 به 6 را شروع کرده‌ام و از نظر جسمی و روحی در حال نزدیک شدن به حدی که از خودم انتظار دارم، هستم.

وی در مورد رفتن آرمین تشکری از تیم ملی و اضافه شدن شانس او برای قرار گرفتن در جمع 12 بازیکن نهایی گفت: به نظر من آرمین کار درستی نکرد و باید در اردو می‌ماند. من هم به این موضوع زیاد فکر نمی‌کنم و دوست دارم با اثبات توانایی‌هایم به تیم ملی برگردم نه با حذف شدن یک بازیکن.

نادی در مورد اینکه تاکنون صحبتی با کواچ، سرمربی تیم ملی داشته یا خیر، گفت: صحبتی با کواچ نداشته‌ام و سعی کردم تمرین خودم را با تمرکز بالا انجام دهم.

تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ جهانی، جام جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا در سال جاری آماده می‌شود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon