درگیری میان کُردهای سوریه و مخالفان سوری در حومه حلب

درگیری میان کُردهای سوریه و مخالفان سوری در حومه حلب

خبرگزاری تسنیم: فعالان سوری از درگیری شدید میان کُردهای سوریه و گروه‌های مسلح در حومه حلب که منجر به کشته شدن شمار زیادی از تروریست‌های مسلح شد خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه روسیا الیوم، فعالان سوری اعلام کردند: در درگیری میان گروه‌های مسلح و کمیته‌های کُردی در حومه عفرین در حلب تعداد زیادی از گروه‌های مسلح کشته شده‌اند.

این فعالان بیان کردند: کمیته‌های کردی بر سه منطقه در حلب مسلط شده‌اند و در آن نقاط ایست بازرسی ایجاد کرده‌اند. این در حالی است که بسیاری از منازل غیرنظامیان کُرد سوزانده شده است.

از سوی دیگر منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه ثبات را به الخالدیه و الضبعه بازگردانیده است و تعداد زیادی از افراد مسلح را کشته است.

این منابع بیان کردند: ارتش سوریه در حال پاکسازی مین و بمبهای کارگذاشته شده از سوی گروه‌های مسلح در منازل و راهها است و بسیاری از تونل‌های احداث شده از سوی گروه‌های مسلح را در این منطقه منهدم کرده است.

این منابع از کشته شدن تعداد زیادی از تروریست‌ها هنگام فرار از روستای البویضه به‌سوی منطقه الدمینه و انهدام یک سکوی شلیک موشک متعلق به گروه‌های مسلح در البویضه خبر دادند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان