۳۷۴ میلیارد ریال برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان کردکوی پرداخت شد


374 میلیارد ریال برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان کردکوی پرداخت شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان کردکوی گفت: تاکنون ۳۷۴ میلیارد ریال تسهیلات برای مقاوم‌سازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان کردکوی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کردکوی، هدایت زنگانه ظهر امروز در دیدار با فرماندار کردکوی اظهار داشت: براساس سرشماری سال 85 بیش از 70 درصد واحدهای روستایی این شهرستان کم‌دوام و بی‌دوام بودند که در این مدت بیش از 374 میلیارد ریال برای مقاوم‌سازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی شهرستان کردکوی تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: صدور و تحویل بیش از 9 هزار جلد سند روستایی و تهیه طرح هادی روستایی برای همه روستاهای شهرستان کردکوی از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

مدیر بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان کردکوی تصریح کرد: طرح هادی در 70 درصد روستاهای شهرستان کردکوی اجرا شده و اجرای طرح هادی در 30 درصد روستاها نیز هم‎اکنون با بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

زنگانه همچنین جابه‌جایی و احداث واحدهای مسکونی نوساز برای اهالی روستای محروم و کوهستانی حاجی‌آباد کردکوی که ساکنان آن از محرومیت و معلولیت رنج می‌برند، را از مهم‌ترین اقدامات بنیادمسکن و حساب 100 حضرت امام خمینی(ره) در این شهرستان اعلام کرد.

فرماندار شهرستان کردکوی نیز در این جلسه گفت: فعالیت‌های بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد تخصصی و تاثیرگذار در بین دستگاه‌های اجرایی برای مردم مشهود است.

مجتبی جمالی اظهار داشت:وجود این بنیاد در روستاها ضروری است و عملیات زیادی را در سطح روستاها انجام می‌دهد و همین فعالیت‌ها سبب آرامش و رفاه مردم شده است.

وی افزود: این فعالیت ها و اقدامات عمرانی سبب شده که رغبت شهرنشینی برای روستائیان کم شود و همه این خدمات به واسطه بنیاد مسکن روستایی است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon