ولایتمداری عامل اصلی اقتدار نیروهای مسلح ایران است


ولایتمداری عامل اصلی اقتدار نیروهای مسلح ایران است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اردبیل گفت: اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه ارتش در گرو ولایتمداری و تاسی از ارزش‌ها والای الهی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر امروز در در دیدار با فرماندهان و مسئولان تیپ 40 ارتش در اردبیل اظهار داشت: رهبری شایسته و ولایتمداری محض از ویژگی‌ها و شاخصه‌های بارز یک ارتش آرمانی بوده که این ویژگی در ارتش جمهوری اسلامی ایران حاکم است و به واسطه آن به یک قدرت بزرگ در منطقه تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل حاکمیت ارزش‌های الهی و مردمی بودن را از دیگر شاخصه‌های ارتش آرمانی دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاسی از این ارزش‌های والا و عمل به آنها امروز آرامش را از دشمنان گرفته و سبب اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی داشتن جایگاه ویژه در بین کشورها و قدرت‌های جهانی را از ویژگی‌های ارتش برشمرد و بیان کرد: به واسطه پیشرفت‌های نظامی و تکنولوژی در این حوزه ایران امروز به کشوری مقتدر در منطقه تبدیل شده که هیچ کسی حتی به خود جرات نمی‌دهد که در مورد تعرض به کشورمان حتی فکر کند که این دستاوردی عظیم برای هر کشوری محسوب می‌شود.

عاملی با اشاره به دستاوردهای نظامی و دستیابی به مدرن‌ترن و به روزترین تکنولوژی‌ها توسط ارتش تصریح کرد:‌ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به ویژه ارتش قهرمان تمامی ویژگی‌های یک ارتش آرمانی را دارد.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: استکبار جهانی نیز به خوبی به این امر آگاه بوده و هیچ‌گاه نمی‌تواند در این حوزه دخالت و تعرضی داشته باشد چرا که به خوبی به قدرت و اقتدار نظامی نیروهای مسلح واقف بوده و می داند که در این حوزه از توان بالای نظامی برخوردار است.

وی اظهار کرد:‌ امیدواریم در این حوزه شاهد توسعه و رشد روزافزون قدرت نظامی نیروهای مسلح و به ویژه ارتش بوده و بتوانیم بیش از گذشته اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان و به ویژه دشمنان نظام اسلامی نشان دهیم تا شاهد اقتدار امت اسلامی در جهان باشند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon