تعهدات اشتغال‌زایی و سرمایه گذاری استان همدان محقق شد


تعهدات اشتغال‌زایی و سرمایه گذاری استان همدان محقق شد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه سال گذشته در راستای جذب سرمایه‌گذار و اشتغالزایی حرکت خوبی در همدان آغاز شد، گفت: تعهدات اشتغالزایی و سرمایه گذاری استان همدان محقق شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیر خجسته بعدازظهر امروز در نخستین شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان در سال 94 اظهار داشت: استان همدان سال گذشته در زمینه جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال خوب درخشید.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر "دولت و ملت، همدلی و هم‎زبانی افزود: امسال سال انتخابات و مسئله هسته‌ای است که امیدواریم با تکیه بر این شعار و وحدت بتوانیم به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم.

خجسته با بیان اینکه انتخاب شعار سال از سوی رهبری اقدامی هوشمندانه بود، تصریح کرد: رمز موفقیت در کشور وحدت بوده و باید به این مسئله در کشور اهمیت دهیم تا بتوان ارتقا و توسعه کشور را عملیاتی کرد.

وی با بیان اینکه اهداف مدنظر کشور با وحدت عملیاتی می‌شود، اظهار داشت: شعار سال نباید در حد صحبت کردن باشد بلکه باید در زمینه تبیین شعار سال همایش‌ها و سمینارهای مختلفی با حضور مسئولان و اساتید کشوری برگزار شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بیان کرد: امروز وحدت نیاز اصلی کشور بوده و مدیران باید از حواشی و مسائلی که ذهن آنها را مشغول کرده و از کار بازمی‌دارد و باید تلاش کنیم که همدلی و وحدت را به فرهنگ تبدیل کنیم.

خجسته با اشاره به گفت‌وگوهای 1+5 در هفته‎های گذشته اظهار داشت: در زمینه مذاکرات هسته‌ای نباید کشور دو قطبی شده و گروه‌ها در مقابل یکدیگر قرار گیرند بلکه باید رهنمودهای رهبری سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امور کشور باید با وحدت و همدلی مدیریت شود، تصریح کرد: شرایط سختی پیش‌رو داریم چراکه طرف مقابل اهل نیرنگ است اما مقام معظم رهبری و دولت با رهنمودهای خود مسیر مذاکرات را ترسیم کرده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه سال گذشته در راستای جذب سرمایه‌گذار و اشتغال‌زایی تلاش جدی داشت، گفت: امیدواریم امسال نیز روند سال گذشته در استان همدان ادامه داشته باشد.

وی با اعلام اینکه از شهریور امسال تدوین برنامه ششم توسعه آغاز می‌شود، تاکید کرد: نیاز است تا برنامه‌های استان همدان برای لحاظ شدن در برنامه احصا شود تا بتوانیم فضای مناسبی از همدان را در برنامه ترسیم کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان نیز در این جلسه گفت: سال گذشته 3 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار از محل استانی برای شرکت در نظر گرفته شده بود که تاکنون 71 درصد از این میزان تخصیص یافته است.

حبیب مومیوند با بیان اینکه قرار بود سال گذشته 100 درصد اعتبارات آبفا روستایی همدان تخصیص داده شود، اظهار داشت: بیشتر اعتبارات شرکت آبفار از محل ماده 180 بوده و تاکنون از این بخش 19 درصد تخصیص داشته‌ایم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon