نگرانی مربی پیشین پرسپولیس از احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته اول!


نگرانی مربی پیشین پرسپولیس از احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته اول!

خبرگزاری تسنیم: مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از این نگران است که مبادا سرخپوشان تهرانی به لیگ دسته اول سقوط کنند.

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست خانگی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: طبیعی بود پرسپولیس به سپاهان ببازد، چون این اولین بازی برانکو با پرسپولیس بود. برانکو هنوز از پرسپولیس شناخت کامل ندارد و برای موفقیت نیازمند زمان است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد پرسپولیس به لیگ یک سقوط کند، خاطرنشان کرد: تمام نگرانی همه پرسپولیسی‌های واقعی همین مسئله است. واقعاً‌ نگران سقوط پرسپولیس به لیگ دسته اول هستیم. اگر خدای نکرده این اتفاق رخ دهد، چیزی جز فاجعه نیست.

پیشکسوت و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مشکلات و حواشی پیام صادقیان گفت: تمام حواشی صادقیان به خاطر نبود مدیر در پرسپولیس بوده است. چطور زمان ما و دایی این اتفاقات رخ نمی‌داد اما بعد از ما این مشکلات بیشتر شد؟ البته در حال حاضر و با حضور کریم باقری می‌شود امید داشت که حواشی صادقیان کم شود. کریم اسطوره پرسپولیس است و صادقیان از او حرف شنوی دارد. پیام بچه خوبی است ولی باید حواشی او را جمع کنند.

منافی در خاتمه تصریح کرد: اگر باقری با صادقیان صحبت کند می‌تواند او را مدیریت کند. متأسفانه بعد از رفتن علی دایی از پرسپولیس بود که حواشی در تیم زیاد شد و بازیکنانی مانند مکانی، حقیقی و صادقیان حاشیه‌سازی کردند. متأسفانه این مشکلات شش هفت ماه ادامه داشت.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon